Hälsa på - Bukeromanen ...

Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Men åh så kul! Jag kommer också vara där, jag ska absolut komma förbi och säga hej och spana på böcker.
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Klart jag är nyfiken. Får nog killa iväg så fort det går till bibloteket för att se om de har den. Min nyfikenhet är inte att leka med och behöver stillas så fort det går :D
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Men åh så kul! Jag kommer också vara där, jag ska absolut komma förbi och säga hej och spana på böcker.

Kul!

Men lite läskigt att alla vet vem jag är medan jag inte har en susning om vilka ni är ....

Det kommer att bli komiskt med folk som kommer fram och presenterar sig som "Snuttis 77" eller nåt ...:)
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Kul!

Men lite läskigt att alla vet vem jag är medan jag inte har en susning om vilka ni är ....

Det kommer att bli komiskt med folk som kommer fram och presenterar sig som "Snuttis 77" eller nåt ...:)

Du får vandra runt så hittar du mig under mitt nick i en monter som har med maskar att göra :D Så kan du spana på mig utan att jag vet vem du är menar jag!
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Du får vandra runt så hittar du mig under mitt nick i en monter som har med maskar att göra :D Så kan du spana på mig utan att jag vet vem du är menar jag!

Maskar?!? På Hästmässan?

AAAAhh, SÅNA maskar :D Jag tänkte metmask, jag. Har vi också träffats nån gång??
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Kul!

Men lite läskigt att alla vet vem jag är medan jag inte har en susning om vilka ni är ....

Det kommer att bli komiskt med folk som kommer fram och presenterar sig som "Snuttis 77" eller nåt ...:)

:D Jag vågade mig fram till Lena Furberg på globen och bad henne signera till Snurrfian! ;) Fast jag trampade en stund innan.. :o

Jag kom inte i väg till göteborg i år heller även om jag hade det som mål förra året... Nåja det går väl fler tåg kan jag tänka mig! :D
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Jag kommer att vara där på torsdag - fyller 25 år då så då är jag äntligen välkommen på denna delen utav Buke! ;)
Skämt å sido, det är extremt roligt att träffa folk som man beundrar utan att verka som en stalker.
Kommer boken finnas till försäljning på mässan?
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Jag kommer att vara där på torsdag - fyller 25 år då så då är jag äntligen välkommen på denna delen utav Buke! ;)
Skämt å sido, det är extremt roligt att träffa folk som man beundrar utan att verka som en stalker.
Kommer boken finnas till försäljning på mässan?

Jadå boken kommer att finnas. eller snarare böckerna, jag har ju rätt många bokserier i omlopp, men bara en vuxenbok hittills.:)
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Du får vandra runt så hittar du mig under mitt nick i en monter som har med maskar att göra :D Så kan du spana på mig utan att jag vet vem du är menar jag!

Maskar? Nu blev jag helt förvirrad. Eller kan det vara typ maskmedel eller att man ska kolla efter maskar?:)
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Jag har planer på att köpa boken på mässan, då kan jag äntligen våga gå in på tråden som handlar om boken:d

Utmärkt tajming, nu när boken säljs så ska jag ta och göra detsamma. Har en tenta att skriva under kommande veckor så måste se till att hitta något annat att pyssla med :angel:
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

:D Jag vågade mig fram till Lena Furberg på globen och bad henne signera till Snurrfian! ;) Fast jag trampade en stund innan.. :o

Jag kom inte i väg till göteborg i år heller även om jag hade det som mål förra året... Nåja det går väl fler tåg kan jag tänka mig! :D

Ja det kommer jag ihåg!! :)
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Men åh, vad kul! Då ska jag passa på att köpa mig ett ex, har letat efter boken i butik men, ja, Uddevallas bokbutiker har inte det mest välsorterade sortimentet.... :p

Jag kommer vara på plats alla dagar (eller ja, jag har varit på plats i Scandinavium sen i torsdags :p) så kommer allt hinna springa förbi :banana:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
567
Senast: Ramona
·
Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
19 463
Senast: Shaggy
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 015
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Det här med parfymer. Hur vet man vilken man gillar när man sniffar på någon i en parfymaffär som luktar av alla andra parfymer? Och hur...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 045
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp