Häst utan motor...

Sv: Häst utan motor...

Jag har en häst som liksom din dör efter 10 min, men ute finns mycket gratis. Jag tycker att man bör rida sin häst ute och inte alltid i ridhus. Men min tränare tycker jag är för mesig och tyckte jag skulle rida mer i ridhuset. Under en period har jag ridit mycket ridhus och jag tycker att problemet blivit bättre. Mycket beröm också när hon går fram, och snabba elektriska skänklar när hon dör. Absolut inte driva hela tiden. Mitt problem är nästan borta, hon dör lite ibland men inte alls som förr. Men när snön kommer blir det mer uteritter igen. Min häst är rätt ung, hur gammal är din?
 
Sv: Häst utan motor...

Jag har en häst som liksom din dör efter 10 min, men ute finns mycket gratis. Jag tycker att man bör rida sin häst ute och inte alltid i ridhus. Men min tränare tycker jag är för mesig och tyckte jag skulle rida mer i ridhuset. Under en period har jag ridit mycket ridhus och jag tycker att problemet blivit bättre. Mycket beröm också när hon går fram, och snabba elektriska skänklar när hon dör. Absolut inte driva hela tiden. Mitt problem är nästan borta, hon dör lite ibland men inte alls som förr. Men när snön kommer blir det mer uteritter igen. Min häst är rätt ung, hur gammal är din?
 
Sv: Häst utan motor...

Hästen är ett djur som mår bra av frisk luft och natur.
Utomhus finns gratis energi iform av frisk luft. ;)
 
Sv: Häst utan motor...

jag vet inte vad som hänt men plötsligt har allt vänt igen och nu är min lille kille lika pigg och framåt som vanligt...han ahde kanske bara en svacka??? skönt att han är tillbaka till det normala iaf.:banana:
 

Liknande trådar

Foder & Strö Min häst må vara en Islandshäst på pappret, men i verkligheten verkar jag ha köpt mig ett fullblod. Hästen är extremt svårfödd. Dessutom...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
8 615
Senast: ufot
·
Träning Hej! Min tidigare ganska spralliga häst har under hösten/vintern börjat bete sig lite underligt. Han har blivit sjukt seg på ridbanan...
2
Svar
24
· Visningar
4 256
Foder & Strö Har en valack på 14 år som blir tunn på sommaren. Tunn och tråkig överlinje framförallt. Nu ser han ok ut i hullet men jag tror att han...
Svar
8
· Visningar
2 519
Senast: fourlegs
·
Hästvård Jag har såklart läst runt både här och i böcker och visst jag har haft häst i dryga 35 år. Men lägger man till att de sista 17 åren...
Svar
5
· Visningar
1 691
Senast: Mimsan_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp