Bukefalos 28 år!

Hästpass !

T

Tess_

Vet inte om den här tråden får ligga kvar... Men undrar vad det kostar att lösa ut hästpasset när det är klart, tänkte om det är olika pris på olika raser ? Och man måste ju ha det när man ska tävla 2005, och här heter det ju Tävla islandshäst ;)

//Tess
 
när jag skaffade hästpass till min häst för nått två år sedan (när de infördes för islandshästar) kostade själva passet 200 kr. och en idetifikation, som måste förlja med kostade 300 kr.

Då var ju hästen redan registrerad, så jag skickade bara in ID-pappret och det gamla reg.beviset och fick tillbaka ett hästpass.

/Malin
 
Det finns en tabell över alla priser på SIF*s hemsida på nätet... Där finn prisuppgift om hästen redan är reggad, om det är en import osv... Även vilka papper de vill ha skickade och en lista på godkända id-kontrollanter...

/Linda
 

Liknande trådar

Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 139
Senast: MissFideli
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 600
Senast: WBanna
·
Fordon Jag ska sälja min citroen och enligt blocket är den värd 10 000 kronor. Om jag däremot kollar på biluppgifter.se så hamnar priset på 19...
2
Svar
30
· Visningar
1 649
Senast: mars
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 519
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp