Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Minus 8.1 kg nu.
Har ju varit och vandrat och ätit uruselt (känner knappt hunger) måste ta och laga ihop lite färdiga matlådor och styra upp detta nu känner jag.
Du får passa dig lite @pepp jag är som du, kan liksom tappa hungern helt. Och nästan bli lite konstant illamående av energibrist vilket gör aptiten ännu sämre. Kanske ska du inte tracka något alls just nu utan bara äta fritt vad du är sugen på? Och när du vill/kan om det är svårt att få i sig tillräckligt stora portioner när man borde. Bara för att få igång systemet lite? Energibrist bygger inga muskler oavsett om man får i sig rätt mängd protein och du får inte heller glömma att din kropp varit utsatt för ganska stor stress och också en ganska komplicerad fraktur senaste åren. Var snäll mot den och dig själv!Minus 9.1...
NU är det färdigvandrat, äter helt fritt i helgen och from måndag ska jag börja träna igen och tracka proteinmängd osv. Slut på slarvet.
Du får passa dig lite @pepp jag är som du, kan liksom tappa hungern helt. Och nästan bli lite konstant illamående av energibrist vilket gör aptiten ännu sämre. Kanske ska du inte tracka något alls just nu utan bara äta fritt vad du är sugen på? Och när du vill/kan om det är svårt att få i sig tillräckligt stora portioner när man borde. Bara för att få igång systemet lite? Energibrist bygger inga muskler oavsett om man får i sig rätt mängd protein och du får inte heller glömma att din kropp varit utsatt för ganska stor stress och också en ganska komplicerad fraktur senaste åren. Var snäll mot den och dig själv!
Nu är jag så jävla trött på kyckling! (Igen.) Hade jag kunnat ändra till skaldjur som protein hade jag gjort det. Men det känns lite omständigt att skala kräftor/räkor inför varje måltid
. Någon som sitter på ett riktigt toppenrecept på typ vit fisk av något slag?
Jag verkar gå ned i vikt fortfarande. Det är ändå trevligt (så länge jag också blir starkare I min träning). Men när jag nått 65 kg vill jag inte tappa mer. Är strax under 66 nu så det gäller att vara lite observant.