Bukefalos 28 år!

Han är borta!

Barnardo

Trådstartare
Våran älskade kisse Bengan, han är borta! Nu har han inte varit hemma på över en vecka, så man börjar ju undra... :(

några dagar innan han försvann var han lite konstig. kunde inte förklaras men han kändes inte normal på nåt sätt... inte som han brukar vara. och han var inte gammal heller, drygt ett halvår! :(

jag vill verkligen inte att någon ska ha tagit honom och gjort honom till innekatt eller nåt, usch... men jag vill ha tillbaka honom hiiiit!!! :cry: han var så mysig och go, lille Bengan!
 
Det är jobbigt när man inte vet vart dom är! Min katt Pippi har varit borta nu i ca 3 månader. :cry: Man undrar hela tiden vart dom är och om dom kommer tillbaka men katter kan ju vara borta jättelänge och sen komma hem. Hoppas att din lilla misse kommer tillbaka snart.
 
Nej vad jobbigt! Det jobbigaste måste vara att inte vete något. Hoppas verkligen att han kommer tillbaka, han har ju hela livet framför sig.
 
usch va jobbigt. :cry: min honkatt försvann i höstas och var borta över en vecka.sen kom hon tillbaka. Finns inget annat man kan göra än att gå ut och ropa, sätta upp lappar och hoppas .. :(
 
Min förra kisse va borta tre månader,
men kom sedan hem helt plötsligt och skuttade direkt upp till bänken där matskålen brukade stå,
och undrade vart tusan hennes mat hade tagit vägen! ;)
 
Jag tror som Mandalaki, att han blivit könsmogen... det passar i tid, och typiskt är ju att de ger sig iväg. Hoppas han kommer tilbaks!
 
Och min kisse som var kastrerad och öronmärkt och "bara" en vanlig huskatt men ack så älskad och saknad ... han har varit borta i fyra veckor. "Snälla Singo kom hem igen." :cry:
 

Liknande trådar

Katthälsa Att avliva två älskade katter. När ingen enskild faktor är avgörande nog att definitivt ta det stora beslutet... men ackumulativet av...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
10 558
Senast: Murphy
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 491
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 285
  • Låst
Övr. Djur Hejsan gott folk jag behöver lite råd. Vi hade en kattunge 6 månader gammal, vi la ut en annons på blocket och sålde den då den kissade...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 282
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp