Jag tror ju att jag kommer dö så måste få ur mig det här, annars kan jag inte sova![]()
Tänk om man faktiskt skulle dö på riktigt efter att ha skrivit sådär
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror ju att jag kommer dö så måste få ur mig det här, annars kan jag inte sova![]()
Jag kan bli vad du vill raring, du är ändå närmare hemmet än jag!Men utan siffra är du ju minst 65.. och jag typ 23
Iofs inte! Men jag tyckte först att du skrivit "dö ung" och det fnissade jag iaf lite åt!Tänk om man faktiskt skulle dö på riktigt efter att ha skrivit sådärhade varit lite komiskt.
Jag tror ju att jag kommer dö så måste få ur mig det här, annars kan jag inte sova
GA lutar åt goda hållet, pga vettiga teorier och att hon snabbt var med på min tanke om Art.
Cirkus, Habina och Mirtai är jag skeptisk till. Cirkus pga att hon verkade vilja rösta ut Lobelia först, men ändrade sig när hon verkade inse att det var skumt. Habina för att hon verkade fatta men inte riktigt ville hoppa på tåget och Mirtai pga rösttrasslet igår när hon blandade ihop saker, tycker hon känns skum men det gör hon iofs nästan alltid.
Det är ok att citera å regeln är inte ny - Myrten hade samma regel i senaste lekenKänns enklare att bara citera det som en skrivit tidigare, det borde ju vara ok. Jag tror regeln finns mest för att @Paddington ska slippa leta efter teorier blir ju enklare som LL om det står i samma inlägg, Om jag har rätt borde ett citat lösa problemet, vad säger du Paddi?
Jag tror jag dör inatt![]()
Hoppas inte, för du är en av mina säkra goda, även om jag inte är hundra på din roll - men jag tror att du visste att Artline var tjuven, du byggde det på mer än bara teorin annars hade du inte vågat vara så jättesäker!
Vad glad jag är att jag gick in här sent som fan igår och ändrade min röst.
Ni vet hur det är när man inte kan sova, tänker på ulvleken och inser att för fan - NU vet jag, då är det tur att DL inte har varit ännu
Jag hoppas också att möjligheten finns till fler än ett beskydd inatt - Ron borde ha ett, ängeln borde ha ett och Errol borde ha varit klok som en uggla och delat ut beskydd till en säker god.
Har markerat med färg.Finns väl tyvärr viss risk för det...
Angående röstningen begriper jag just nu ingenting, jag menar om @Lobelia är ulv varför röstade hon då på Art? Trodde ulvarna någon annan var tjuv, eller ville de inte ha kvar tjuven? Vad säger det om övrigas röster? Om Lobelia är ulv och röstade på art så verkar inte ulvarna försökt rädda Art? Eller så försökte de rädda lobelia, eller så är inte lobelia ulv men då blir @fio s beteende jättekonstigt så jag tror lobelia är ulv ändå. (någon kanske borde sia henne?) , Men vad betyder då hennes röst på Art?Jag lutar åt att Lobelia är ulv och att ulvarna inte trodde Art var tjuven, men jag får inte riktigt ihop det med rössterna
Ska nog gå tillbaka till första röstningen igen och titta på den i kombination med den här.
Jag är förvirrad.![]()
Ja det är ju klart förstås, dock tror jag ulvarna förstod att det var ganska körd för Art, Så det skulle inte förvånna mig om någon ulv petade in en "alibiröst". Oavsett borde lobelia vara ulv och om hon är det så borde fio vara god eftersom hon rikta uppmärkammheten mot lobelia. Du tror jag är god, iomed din teori och röst på art, du verkade trygg i din teori det var därför jag följde dig och du hade ju rätt. Lilltess vet vi ju är god så det känns som att det finns lite att bygga på nu när jag ska kolla på dag 1 röstningen igen.
Förlåt men då måste jag fråga, vad handlade teorin om annars?Nä teorin handlade ju inte om lobelia(däremot var jag ju tvungen att motivera varför jag trodde hon var ond när jag utgick från det i teorierna, reglerna säger ju att det måste vara med i samma inlägg( det är för övrigt väldigt omständigt @Paddington) så jag kan liksom inte utgå från att hon är ond utan att motivera varför) utan om hur de övriga ulvarna kan ha tänkas agera,.
Det ända jag skrivit om @fio är att jag tror hon är god.(för att jag tror att lobelia är ond för.. nä paddi jag tänker inte dra det igen) , så jag hade förstått dig bättre om du kallat det godförklaring.
Jag tror ju att jag kommer dö så måste få ur mig det här, annars kan jag inte sova
GA lutar åt goda hållet, pga vettiga teorier och att hon snabbt var med på min tanke om Art.
Cirkus, Habina och Mirtai är jag skeptisk till. Cirkus pga att hon verkade vilja rösta ut Lobelia först, men ändrade sig när hon verkade inse att det var skumt. Habina för att hon verkade fatta men inte riktigt ville hoppa på tåget och Mirtai pga rösttrasslet igår när hon blandade ihop saker, tycker hon känns skum men det gör hon iofs nästan alltid.
Kan du förklara detta lite närmre? Varför passade min motivering bättre på Habina? Och vad skulle det ha och göra med Habina om den var det?Habina har jag lite funderingar kring just nu. Dels tycker jag att hon inte är lika mycket på hugget som hon kan vara och lite även på grund av Lobelias röst vid förra DL då hon röstade på Lilltess med en motivering som jag tycker hade passat bättre på Habina. Jag vill inte sätta Habina åt något håll än men jag håller ögonen öppna här.
Kan du förklara detta lite närmre? Varför passade min motivering bättre på Habina? Och vad skulle det ha och göra med Habina om den var det?
Puh. Jag missade väggen en gång men lyckades andra försöket!
Jag har hittat hit, även om jag typ fick attackera väggen tre gånger.Skyller på mitt ursega internet, så håll tummarna för att det är bättre imorgon!
Artline har hittat leken och vill inte bli jägare pga ansvaret. Troligen innan hon fick sin roll.
Glömmerallt - är lite sliten och aviserar bristande uppmärksamhet.
LenaH - har hittat fram
Snurrfian - Han med tåget och vill att dödsätare ska göra bort sig under dagen. Jag är benägen att håla med men leken är tunn.... Snurris aviserar att hon troligen hnner hem till DL
bollen__ Fick för sig att vi har en tråd om relationer och diskuterar samlag.
Idahoe Har ont om tid och tycker Every flavor beens är häftiga
Gabby_Ossy Kommer hem i god tid innan DL och har hittat hit.
Hjartagna - Har hittat hit och funderar över Dolores Umbridge, undrar om hon sitter i lyan.
Klara - Har hittat leken och läser den på dass.
Niyama -Förväntade sig en vanlig lek och ogillar rollen blodgivare - vill utrota den men tror sig slippa omvandlingar. Har ont om tid, så aviserar brist på teorier. Som de flesta andra alltså
Lilltess - Missade väggen (hur lyckas man missa en vägg? är det en hemlig kod tro?) och fick en bula. Lyckades inte hitta en teori vid 16 så satsar på teatertoaletten. Låter vågat med tanke på kön när jag varit på teatern, men det lär väl gå att rösta från toalettköer också.
fio - Hittat hit, efterlyser aktivitet (men bidrar måttligt) tror att det finns en hemlig underjordisk gång till kloakerna.
Koppen - Tänker köra en Hello Kitty lek med en otrogen HK, och vågar sig på att räkna onda/goda.
Cirkus - Tycker det är misstänkt att många har ont om tid i kväll och framförallt skriver om det. Att hon själv aviserat bristande aktivitet på samma vis verkar hon vilja sopa under mattan med motanklagelsen att jag hugger hårt. Påpekar att hon mest talat om tider, vilket i och för sig jag gjorde också.
Mirtai - hittade också till tåget, undrar om hon får rösta på sig själv, minns GAs rosa latexdräkt (tror alla gör det) och noterar Cirkus försök att avleda uppmärksamheten mot sig själv (angående aktivitet).
Habina - Hade internettrubbel eller om det var trubbel att komma genom väggen (mugglarvarning?) och undrar om rollen fallen ängel.
FiaM - Förhör sig om bula, dissar Every Flavour Beansoch delar ut en kram. Mycket godissnack men inte mycket mer.
BSF Frågar om blodgivaren, får en bula, äter chokladgroda, kommenterar namnet Hermione, är förvånad över folks lek och toalettvanor (mest kombinationen), biter på naglarna.
Q Toppar inläggslistan som vanligt, inte för att det ger särskilt mycket, mest OT och dessutom inte särskilt många. Undrar om blodgivaren, delar ut chokladgrodor, dissar Every Flavour Beans, Har McGonagall som favorit lärarinna.
Och ur detta ska jag lyckas få till en röst som inte är BOP och det snabbt.
Lobelia röstar på Lilltess.
Tycker hennes inlägg är en aning lite skumt, hur kan man missa en vägg - inte en gång utan 2 gånger. Är det en hint eller en hemlig kod?
Menar du att Ron borde bli skyddad eller att han kan skydda? För när jag läser rollistan tolkar jag det som att han bara kan skydda om ängeln är död!