Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har haft den några månader och är skeptisk. Smaken är god när jag borstar tänderna men efteråt känns det som en beläggning på tänderna och eftersmaken är lite skum.
Skumt, jag upplever eftersmaken fräsch och att den håller i sig mycket längre än andra tandktämer, inte upplevt att det skulle bli nån beläggning heller :)

Är det tandkräm med kokossmak..? :confused:
Ja! :love::bump::banana::love:
 
Men det låter jättehemskt? Alltså jag tycker om kokos men känner att jag vill ha den där fräscha mintsmaken vid tandborstning (tycker inte om mint annars faktiskt). :)

Jag blev ändå så nyfiken nu att jag faktiskt vill prova, det kanske är jättegott och jag missar värsta grejen.. bara det inte är sån fluorfri skit?
 
Men det låter jättehemskt? Alltså jag tycker om kokos men känner att jag vill ha den där fräscha mintsmaken vid tandborstning (tycker inte om mint annars faktiskt). :)

Jag blev ändå så nyfiken nu att jag faktiskt vill prova, det kanske är jättegott och jag missar värsta grejen.. bara det inte är sån fluorfri skit?
Jag trodde att det skulle vara skumt när det är nån annan smak.. Lite som typ barntandkrämer :wtf: Men så var den inte alls,utan den är jättefräsch i smaken :)
Fluor har jag tagit för givet att det är i eftersom det ändå är pepsodent.. Men det har jag faktiskt inte kollat
 
Jag trodde att det skulle vara skumt när det är nån annan smak.. Lite som typ barntandkrämer :wtf: Men så var den inte alls,utan den är jättefräsch i smaken :)
Fluor har jag tagit för givet att det är i eftersom det ändå är pepsodent.. Men det har jag faktiskt inte kollat
Om det är fluor i den ska jag faktiskt prova, blev alldeles för nyfiken :D
 
Hiss! :love:

TAB-459968.png
 
Jag ligger så himla mycket efter i att smaka nya saker :D men testade i alla fall Redbulls sommarsmak som smakade mest urvattnad vanlig Redbull så diss på den!
 
Jag vill HISSA denna, så god, kan äta den direkt ur burken, men har den helst till bönpasta dock :p
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20190508-101705_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20190508-101705_Samsung Internet.jpg
    78,2 KB · Visningar: 111
Hiss! Är inte jätteförtjust i vanlig Daim faktiskt, men den här kan jag definitivt tänka mig att äta mer av!

Visa bifogad fil 29294
Provade också denna igår och det blir diss från mig faktiskt.

Jag känner ingen chokladsmak alls och knappt någon daim. Göteborgskex har en produkt som heter Cremekex citron som säkert alla ätit när de var mindre:
29416

På riktigt smakar Daim citron som en sorts bar av denna fyllning så gillar man den är det bara att köra hårt :D

Jag saknar Daim orange :(
 
Provade också denna igår och det blir diss från mig faktiskt.

Jag känner ingen chokladsmak alls och knappt någon daim. Göteborgskex har en produkt som heter Cremekex citron som säkert alla ätit när de var mindre:
Visa bifogad fil 29416
På riktigt smakar Daim citron som en sorts bar av denna fyllning så gillar man den är det bara att köra hårt :D

Jag saknar Daim orange :(
Aha! Det kanske är därför som jag, som vanligtvis inte är så förtjust i Daim, gillade den :D
 
DISS till Lindex stay ups. Första paret gick sönder medan jag satte på mig dem (alltså inte i tån, och ingen nagel, utan av att stäckas ut), andra paret nuddade sonens sko och då gick de också sönder. Allt inom loppet av 1,5 h. Jag är så sur och ska givetvis försöka reklamera.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
28 29 30
Svar
585
· Visningar
41 504
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 866
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
203 982
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 584

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp