Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förresten, någon som testat den nya smaken Topped - love is...? Hade velat veta om den är god-söt eller äckligt söt :p

Testade Love is... i går. Tyckte nog att toppen var äckligt söt men när man väl kom ner till de salta kola hjärtarna var den god. Kakorna som är inblandade i vaniljglassen är i smulform, vaniljglassen supergod, och sedan lite salt kola på det. :up: Jag kan tänka mig att köpa igen! Dock har jag väldigt lätt att bara köra Half Baked hela tiden och ignorera alla andra smaker :o
 
Jag vill hissa Barebells proteinbars. Jag är inte särskilt förtjust i proteinbars överhuvudtaget, men fick smaka av en kompis häromdagen och de här var ju makalöst goda! Jag har bara provat två sorter än så länge (white chocolate almond och caramel cashew) men är helt såld. Med tanke på pris och innehåll lär det inte bli någon vana, men jag kommer definitivt att köpa en lite då och då när jag är trött på mina vanliga mellanmål!

71AxGPzDieL._SY355_.jpg
 
Jag vill hissa Barebells proteinbars. Jag är inte särskilt förtjust i proteinbars överhuvudtaget, men fick smaka av en kompis häromdagen och de här var ju makalöst goda! Jag har bara provat två sorter än så länge (white chocolate almond och caramel cashew) men är helt såld. Med tanke på pris och innehåll lär det inte bli någon vana, men jag kommer definitivt att köpa en lite då och då när jag är trött på mina vanliga mellanmål!

71AxGPzDieL._SY355_.jpg
Håller med. Enda som går att äta. Den med hasselnötter är bäst! Men jordnötter är också helt okej och lite mindre söt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
27 28 29
Svar
574
· Visningar
40 992
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 841
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
203 879
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 569

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kaninskrik
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Vi som letar häst II

Omröstningar

Tillbaka
Upp