Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
26729


Jag vill HISSA denna! Jag äter oftast naturell kvarg, men ibland kan det vara kul med någon smak och hittade denna till nedsatt pris idag så då provade jag och jag gillade den! Ofta smakar det för lite eller äckligt konstgjort tycker jag, men denna var god. Frisk päronsmak!
 
4014633big.jpg

Diss! Den smakar som billig julkalenderchoklad. Som en riktigt dålig variant av kexchoklad. Älskar marabou vanligtvis. Och vad sjutton gör den vid kakhyllorna?
 
Förresten, någon som testat den nya smaken Topped - love is...? Hade velat veta om den är god-söt eller äckligt söt :p
ÄCKLIGT SÖT är den, så pass söt och sliskig att jag faktiskt inte ens åt upp den, vilket aldrig någonsin har hänt. Jag skulle väl aldrig slänga en B&J, men jodå plötsligt händer det.
 
ÄCKLIGT SÖT är den, så pass söt och sliskig att jag faktiskt inte ens åt upp den, vilket aldrig någonsin har hänt. Jag skulle väl aldrig slänga en B&J, men jodå plötsligt händer det.
Jag har hunnit testa den nu också. Tyckte den hade helt ok sötma, toppingen är såklart söt men inte så mycket glassen i sig. Den mest kritiska punkten för min del var alldeles för lite bitar i ;)
 
Kul att du gillade den! Har du nån mer kvarg du gillar, tänkte vi kanske har lite samma smak då? :)

Gillar Skånemejeriers yoghurtkvarg i burkar, laktosfria och inget tillsatt socker. Både vanilj, citron, jordgubb/lime och ananas/kokos är goda - inte något strävt alls. Och röra ner lite bär.... :d
Lindahls småburkar är: Sctracciatella, Choco Blanco, Vanilj...
 
Gillar Skånemejeriers yoghurtkvarg i burkar, laktosfria och inget tillsatt socker. Både vanilj, citron, jordgubb/lime och ananas/kokos är goda - inte något strävt alls. Och röra ner lite bär.... :d
Lindahls småburkar är: Sctracciatella, Choco Blanco, Vanilj...

Tack :) Tror inte jag smakat någon av dem faktiskt, äter naturell kvarg i 9 fall av 10, men ibland är det kul med smak. Idag ska jag på utflykt till grannkommunen :p o har tänkt köpa en kvarg till lunch, blir kanske någon av dem :)
 
Jag brukar aldrig äta godis, men har kommit på att på t ex skidlopp behöver man snabb energi. Undrar om ni smakat någon av dessa? Vilken är godast? Känner jag hade velat ha en påse med blandade små bitar av dessa smaker (förutom helnöt och oreo) men det finns inte väl? Såg att det finns eller ska komma lakrits och mint på rulle, finns de? De förpackningarna är mindre va?

Och så undrar jag om nån smakat Snickers White? God? :)
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20190321-101718_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20190321-101718_Samsung Internet.jpg
    103,5 KB · Visningar: 89
Jag brukar aldrig äta godis, men har kommit på att på t ex skidlopp behöver man snabb energi. Undrar om ni smakat någon av dessa? Vilken är godast? Känner jag hade velat ha en påse med blandade små bitar av dessa smaker, men det finns inte väl? Såg att det finns eller ska komma lakrits och mint på rulle, finns de? De förpackningarna är mindre va?

Och så undrar jag om nån smakat Snickers White? God? :)

Jag tycker att vit Snickers var för söt, men det är jag det...
Mintkrokanten älskar jag, apelsinkrokanten är god och påminner om Always, tycker jag.
Köpte Oreo-kakan och blev besviken, jag tycker att småbitarna (avlång 50 g förpackning) var godare.
 
Jag tycker att vit Snickers var för söt, men det är jag det...
Mintkrokanten älskar jag, apelsinkrokanten är god och påminner om Always, tycker jag.
Köpte Oreo-kakan och blev besviken, jag tycker att småbitarna (avlång 50 g förpackning) var godare.

Åh, för söt lät inte bra, jag vill inte att det ska vara för sött...
Men då lät mintkrokanten god, den har jag nog smakat för lääääänge sen tror jag, på gymnasiet typ och gillat den. Visst har den varit borta ett tag?
Och cocos fanns ju förr också, eller hur?! Bra att apelsin också är god!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
27 28 29
Svar
564
· Visningar
40 221
Senast: geting
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 781
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
203 806
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 559

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp