Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är inte vaniljglass. Det är vit chokladglass med hallonrippel.
Aha det smakade inte vitchokladglass i alla fall, och hallonsmaken var knappt kännbar:laugh:
Men vad tråkigt!! Jag har ju varit jättetaggad på att smaka Ruby... :/.. Men har kommit på att egentligen tycker jag nog all glass är ganska smaklös...? :S
Vad ska ruby ens smaka? Tycker som sagt det bara smakade som en konstgjord- vit choklad. Billigare glass brukar även jag tycka ofta är smaklös, men dyrare som ex ben&jerry har ju ett helt annat tryck :)
 
Aha det smakade inte vitchokladglass i alla fall, och hallonsmaken var knappt kännbar:laugh:
Vad ska ruby ens smaka? Tycker som sagt det bara smakade som en konstgjord- vit choklad. Billigare glass brukar även jag tycka ofta är smaklös, men dyrare som ex ben&jerry har ju ett helt annat tryck :)

Hmm, fast där håller jag inte med. Jag har visserligen bara smakat Ben&Jerrys en gång tror jag, men minns att jag inte alls gillade den. Samma sak med Häägendaz (stavn?).
När jag var liten vet jag att jag gillade GBs, men sen lär jag väl ha tänkt som så att dyrare borde vara godare, så har köpt andra istället, men nä, när jag tänker efter så vinner nog de billiga! Fast så länge sen jag provat dem nu...!
Fast jag gillar Magnum vit! Den finns ju inte kvar som stor, men som små... hmmm.
 
Nu har jag också provat Magnum Pink Raspberry och jag får tyvärr säga att det är en diss från mig också. Jag brukar verkligen inte vara kräsen när det gäller glass och kan inte minnas att jag någonsin inte gillat en Magnum-glass, men den här var ingen hit. Ruby-chokladen smakade lite surt tyckte jag, och glassen på insidan kändes rätt tråkig och mjäkig liksom.
 
Hm, de skriver visserligen själva att det kan ta tid på deras hemsida men jag beställde den 1a april och de har ännu inte skickat ordern. Jag får räkna bort helgen så är det egentligen bara 3 dagar det har gått .. men jag är väl otålig. Jag var tvungen att tvätta idag och gå igenom nedpälsade kläder, tänkte på min beställning då.. :p
Jag beställde min 22 mars och den har inte kommit in. Och nu går det inte längre skriva till dem på facebook, kommentera deras inlägg på facebook eller spåra min order.
Kan vi ha blivit lurade?
 
Testade dessa idag, Hiss!! :up:
1587848772987.png
 
Jag beställde min 22 mars och den har inte kommit in. Och nu går det inte längre skriva till dem på facebook, kommentera deras inlägg på facebook eller spåra min order.
Kan vi ha blivit lurade?
Jag skickade ett mail och de svarade :up: klistrar in svaret nedan:
Tyvärr på grund av covid-19 har vissa ordrar försenats då leverantörerna prioriterar leveranser som går till sjukhus etc. Det är svårt att säga ett exakt datum pga de förseningar som tillkommit. Ditt paket är påväg och bör levereras i slutet av denna månad.

Våran leverantör tar ibland lite längre tid på sig att uppdatera leveransen på hemsidan. Därför kan det se ut som att varan inte blivit skickad ännu.

Jag förstår frustrationen och att det inte alls kännas så kul att vänta längre än utlovat på varorna. Vi gör vårt bästa för att påskynda de ordrar som har blivit försenade. Ber verkligen om ursäkt!
Så förhoppningsvis så kommer de iväg snart! Det är ju 100% förståeligt men de kunde ha informerat bättre på hemsidan, med tydlighet om förseningen.
 
j8wshockfj7e4isagrby.jpg

Aldrig testat Rubychoklad innan så igår kändes det som om det var dags. Men nä, inget speciellt. Chokladen är inte äcklig, den smakar lite syrligt vilket för tankarna till typ hallon som kan vara gott. Men jag hade hellre haft en vanlig Kitkat eller vit choklad kände jag.
 
Swiffer Duster/dammvippa - mitt nya älskade städredskap :up: ! Den funkar verkligen toppen. Man kommer in och emellan på smala ställen med den. Man når högre och längre. Den samlar upp dammet - inget som flyger runt. Städningen går SNABBT. Kanonnöjd :) !
Är det den som görs reklam för?
 
Swiffer Duster/dammvippa - mitt nya älskade städredskap :up: ! Den funkar verkligen toppen. Man kommer in och emellan på smala ställen med den. Man når högre och längre. Den samlar upp dammet - inget som flyger runt. Städningen går SNABBT. Kanonnöjd :) !
Jag har funderat på den reklamen.. När man städat klart hur gör man ren dammvippan? Eller slänger man efter varje gång?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
29 30 31
Svar
604
· Visningar
43 794
Senast: WS6
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 034
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
204 790
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 731

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Sojasås + katter
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp