Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sorry, jag trodde att jag skulle bara få upp en massa klädvårdsrullar eller målarrullar :o Tack! :up:

Ser fascinerande ut, men jag undrar hur pälsen fastnar på rollen. Är det ett särskilt tyg? 🤔
Alices pälstussar har en tendens att fastna rejält på tyger ibland så det krävs något starkt i de fallen :cautious:
Ja, det är ett speciellt tyg som är väldigt strävt i ena riktningen.
 
Provade nya risifrutti med lakrits och hallon. Själva rispuddingen eller vad man ska kalla den var grå och tyckte inte den smakade gott alls. Diss från mig. 👎
 
Vet inte om den har varit med tidigare i tråden, men Sia's KokosYuzu glass får en stor HISS från mig! Kokosglass med rostade kokosflingor i, ripplad med Yuzusorbet.
Supergod! :d:d:d
Kan ha råkat sätta i mig hela paketet på en kväll... :o :angel:
7312690201210.jpg
 
Blö 🙁👎. DISS på dessa!

Köpte dessa för ett tag sen och så har de stått på hyllan tills jag blev riktigt sugen! Men, vilken besvikelse! Inte alls lika goda som dom jag ätit innan, som jag tyvärr glömt vilka de var.
Någon som har tips på goda att köpa eller kanske nåt recept...? 🙂
 

Bifogade filer

  • 20200407_200135.jpg
    20200407_200135.jpg
    181,5 KB · Visningar: 157
Blö 🙁👎. DISS på dessa!

Köpte dessa för ett tag sen och så har de stått på hyllan tills jag blev riktigt sugen! Men, vilken besvikelse! Inte alls lika goda som dom jag ätit innan, som jag tyvärr glömt vilka de var.
Någon som har tips på goda att köpa eller kanske nåt recept...? 🙂

Har testat såna för massa år sen, älskade dom! Köpte sen på burk, så sjukt äckligt 😂
 
Har testat såna för massa år sen, älskade dom! Köpte sen på burk, så sjukt äckligt 😂

Ja, det är verkligen skillnad på olika! Jag har ätit underbart goda i Grekland, men också såna som varit smaklösa, på restaurang alltså. Men jag har ätit goda på burk också... tro om jag köpte dem på Lidl? 🤔
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
28 29 30
Svar
582
· Visningar
41 372
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 861
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
203 975
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 583

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp