Bukefalos 28 år!

Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
215476_1_xnl.jpg

DISS!!

Alltså usch. Den här fick jag slänga, kunde inte ens äta upp den. Luktar svett?? Riktigt, riktigt vidrig.
 
Jag nämnde dem lite i förbifarten för ett par sidor sedan apropå pepparkakor och palmolja, men alltså Göteborgskex Kung Oscar-pepparkakor ÄR de godaste pepparkakorna som finns! Min farmor hade alltid dem på julen och jag förstår varför. De är verkligen välkryddade, precis som paketet påstår. HISS, med andra ord!

1605432521393.png
 
Men visst är de gamla goda OLW?
Hatar. HATAR att de ändrade. 😭😭
Fast hjärtanen då. De var fantastiska 🤤😍
OLW var det ja! Ja men precis. Instämmer i det @athena_arabians redan sagt.
Att smaken skiljer är ju inte konstigt när det är olika smaker heller ;) OLWs stjärnor var ju sourcream and onion, det här är cream cheese. Men det blir onekligen en liten förväntan om de "gamla" stjärnorna trots det.
 
OLW var det ja! Ja men precis. Instämmer i det @athena_arabians redan sagt.
Att smaken skiljer är ju inte konstigt när det är olika smaker heller ;) OLWs stjärnor var ju sourcream and onion, det här är cream cheese. Men det blir onekligen en liten förväntan om de "gamla" stjärnorna trots det.
Det var just att det bara var cream chees som jag tyckte om dem och inte de andra stjärnorna! Så den enda förväntan jag hade var att de skulle vara godare än de andra, som är äckliga! :D
 
Sällan har jag blivit så sugen på något! Men det finns säkert inte i den här gudsförgätna hålan (kan ha råkat uttrycka mig lite väl dramatiskt nyss, som att jag DÖR om den inte kommer gå att få tag på här... haha).

Jag bor i byhåla deluxe och den fanns här redan ifjol, så allt hopp är inte ute. ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
30 31 32
Svar
635
· Visningar
47 881
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 572
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
205 591
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 987

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp