Bukefalos 28 år!

Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Munorgasm. SuperHISS!
4a7e78a3a71bc48c25f38944d36f3dbb.jpg
 
De borde ha den. Annars kanske hon kan svänga förbi en Maxi? Jag har sett den där också :)
Tyvärr är Maxi längre bort, vi handlar ofta online där men tiderna har varit uppbokade två veckor framåt. Däremot har vi en underbar Ica Kvantum i närheten som satsar stor på ost, chark och deli (förutom alla gudomliga grönsaker och frukter) så där borde det absolut gå att få tag på. Märket snowdonia känner jag till. Problemet just nu är väl bara att det är så himla mycket folk överallt i butikerna i och med nyår osv 😒
 
Jag har tittat på den många gånger också... jag är VÄLDIGT tacksam gentemot familjens vän som fick mig att prova den! Du får en attack av tryffeldoft direkt när du fått av första biten vax :love:
Finns inte online tyvärr och som riskgrupp går jag bara in i butik i nödfall. Fast det här är väl nästan ett sånt?
 
Fick i helgen 2 nya chips sorter av en kompis.
Estrella Crispy Bacon and sourcream, stor hiss! Smakar som bacon snacks som finns på typ bion! Super gott!

Sen Estrella stjärnor med sourcream, smakar precis som Owls gjorde innan de gjorde om smaken på sina. Stor hiss här med!:D:love:

IMG_20210103_220709.jpg
 
Fick i helgen 2 nya chips sorter av en kompis.
Estrella Crispy Bacon and sourcream, stor hiss! Smakar som bacon snacks som finns på typ bion! Super gott!

Sen Estrella stjärnor med sourcream, smakar precis som Owls gjorde innan de gjorde om smaken på sina. Stor hiss här med!:D:love:

Visa bifogad fil 62719
Baconchipsen är nog de godaste baconchipsen jag ätit! (Skäms lite över att jag inte varit så väldigt aktiv på bukefals senaste året, men ändå skrivit flera inlägg om just chips :o)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
33 34 35
Svar
688
· Visningar
51 667
Senast: Liten
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 848
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
206 103
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
19 114

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp