Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick i helgen 2 nya chips sorter av en kompis.
Estrella Crispy Bacon and sourcream, stor hiss! Smakar som bacon snacks som finns på typ bion! Super gott!

Sen Estrella stjärnor med sourcream, smakar precis som Owls gjorde innan de gjorde om smaken på sina. Stor hiss här med!:D:love:

Visa bifogad fil 62719


Fattar inte hur OLW kunde förstöra sin produkt så. Inte köpt en påse sen de bytte recept. Nu ska jag testa Estrella.
 
Screenshot_20210118_205834.jpg

Har letat efter en god sockerfri saft och jag har äntligen hittat en som är drickbar! Hiss!!
 
De fick HISS av alla oss här och storleken är verkligen trevlig. Jag tror Jalapeño Poppers kommer att sluta sälja. Varför betala överpris för dem i specialaffärer när de här finns i de flesta matbutiker...
Ja det är nog ett smart drag av OLW med dessa :D Sambon tyckte de hade för lite ostsmak och sa att hon föredrar vanliga, men jag tyckte det var alldeles lagom med ost och jalapenosmak.
 
Är det någon här dom testat Grom Gelato glassen? Den är så dyr att jag inte vill provköpa om det inte är gott :p
 
Vad brukar du be om i Sverigepaket annars? Vad är det du saknar och vill ha från Sverige? :)
Hårdbröd är den Stora grejen. Alltid hårdbröd! :D Annars blir det ofta senap, någon mjukost på tub, dippmix, lakrits och lösgodis. Kryddor. Försvarets hudsalva.... lite smått och gott beroende på sug och behov. 😅 Ett tag hade jag absolut dille på bostongurka.
 
Hårdbröd är den Stora grejen. Alltid hårdbröd! :D Annars blir det ofta senap, någon mjukost på tub, dippmix, lakrits och lösgodis. Kryddor. Försvarets hudsalva.... lite smått och gott beroende på sug och behov. 😅 Ett tag hade jag absolut dille på bostongurka.
Vad härligt att få sånt paket! Som julklapp varje gång :D
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Ja! :love:
Det har blivit fler än vanligt i år sådär som kompensation för uteblivna besök, men av någon anledning har jag alltid slut på havreknäcke ändå! :D
Jag brukar också få hundkoppel, för här är normallängden runt 120 cm. O_o
Ja det förstår jag, lite kompensation måste man ha, som tröst när covid är som det är.

Be dem stoppa ner chipsen "Lagrad parmesan" också, det är de enda goda chipsen som finns alltså! :D JAG ÄLSKAR DEM!!! Men de är ju inte superlätta att hitta, alla affärer har inte dem, vad är det för sätt?!?! Men jag är inte en chipsig person, men de där är sååå goda!
 
Ja det förstår jag, lite kompensation måste man ha, som tröst när covid är som det är.

Be dem stoppa ner chipsen "Lagrad parmesan" också, det är de enda goda chipsen som finns alltså! :D JAG ÄLSKAR DEM!!! Men de är ju inte superlätta att hitta, alla affärer har inte dem, vad är det för sätt?!?! Men jag är inte en chipsig person, men de där är sååå goda!
Bästa chipsen ever 😍
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
62 950
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 429
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
207 560
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
19 403

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp