Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja det förstår jag, lite kompensation måste man ha, som tröst när covid är som det är.

Be dem stoppa ner chipsen "Lagrad parmesan" också, det är de enda goda chipsen som finns alltså! :D JAG ÄLSKAR DEM!!! Men de är ju inte superlätta att hitta, alla affärer har inte dem, vad är det för sätt?!?! Men jag är inte en chipsig person, men de där är sååå goda!
Haha, jag får be dem hålla utkik i norrlandsbutikerna ifall de dyker upp. Låter som bra vin-snacks. :D
 
@Sel har du hunnit få något Sverigepaket i år? Undrar hur pass mycket struligare det är nu i och med Brexit och så... (jag kan ju läsa mig till hur det "ska" funka i teorin, men det vore intressant att höra från någon med faktiskt erfarenhet så att säga)
 
@Sel har du hunnit få något Sverigepaket i år? Undrar hur pass mycket struligare det är nu i och med Brexit och så... (jag kan ju läsa mig till hur det "ska" funka i teorin, men det vore intressant att höra från någon med faktiskt erfarenhet så att säga)
Inte ännu men de är i färd med att plocka ihop ett för skickning någon gång nästa månad tror jag, så får vi se. Jag kan inte tänka mig att det ska bli någon jätteskillnad med tanke på att det framför allt är torrvaror och 'konserver' som skickas dock.
 
Den här chokladen har jag väldigt svårt att sluta äta just nu:

1612001936491.png


Så sjuuuukt god! :love:
 
Inte så ny produkt kanske men ändå.
Hiss på Änglamark micropopcorn. Poppar bra, inte för mycket salt (fattar inte vitsen med saltade micropopcorn, man kan väl salta själv). Luftiga, mumsiga. :d
 
Åh guuud vad gott!! Undrar samma som @YorkWann! Måste ha, villhöver eller något :D
Men den där såg ju magisk ut? Finns den i affär elelr bara glassbilen??
Är bara glassbilen vad jag vet. När jag köpte undrade han som körde om jag verkligen bara skulle ha ett paket. Tidigare hade en karl som köpt ett paket kört ikapp honom 2 timmar senare och köpt 4 paket till. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
62 950
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 429
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
207 560
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
19 403

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp