Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, de här burgarna! :love: Så jäkla goda! HISS!
Lite väl mastiga kan jag i och för sig tycka, men det står ju "indulgent" på dem.

mozzarella-14lb-burgers-packshot.jpg
 
Hmm jag kanske hade otur? Tyckte att den luktade kanel, men kände typ inget.
Du får prova att smutta och smacka med tungan? :D
Den är absolut inte lika stark som till exempel Vanilj, men jag tycker att kryddan passar så himla bra med colasmaken (Det är kanske därför du inte tycker att du märker den? :) ), som jag nämt tidigare är all de där fruktsmakerna bara obehagliga. Hade gärna sett smaker som bittermandel (fast då blir det väl typ DR Pepper?) chili och svartpeppar istället!
 
Plura.png

Blir diss på Pluras alkoholfria glögg.

Jag är en riktig sockerråtta men till och med jag tycker den här är för söt. Det är så läpparna vill skrynkla sig typ. Sedan saknar jag också de där lite tyngre kryddorna, det är lite väl blommigt och saftigt i den här för min smak.
 
Nyfiken, tänkte att det kunde ju fungera men nej. Smakar som Cola blandat med mjölken som blir över efter risgrynsgröten.

Hahaha, alltså DET skulle ju skära sig! :D Jag tycker mer det smakar som coca cola med en kanelstång på sidan av sugröret.
 
Visa bifogad fil 39462
Blir diss på Pluras alkoholfria glögg.

Jag är en riktig sockerråtta men till och med jag tycker den här är för söt. Det är så läpparna vill skrynkla sig typ. Sedan saknar jag också de där lite tyngre kryddorna, det är lite väl blommigt och saftigt i den här för min smak.
Åh, jag som gillade den för att den är lite lingon-sur och drag av ingefära! Upplever den som mindre kladd-söt som ofta glögg kan vara. Är perfekt med en slatt mörk rom i.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
24 25 26
Svar
514
· Visningar
37 250
Senast: Mineur
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 695
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
203 564
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 473

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp