Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och från mig (och några till som provade) var det en diss. Torra kakor inuti som typ exploderade med smulor i munnen. Barnen åt dock glatt, men det säger ingenting om ätbarhet 😅🙈
:eek:
Jag tyckte att de var hur goda som helst! Jag kan hålla med om att smulorna är torra men det löser man ju lätt genom att dricka en väldigt onyttig chai latte till :D
 
7318690174547.jpg


Hiss! Saftiga och goda. :)
 
HISS! Tydlig smak av cheddar och trevlig lite grövre konsistens, nästan så att de känns hembakade.

mature-cheddar.png
 
Stor HISS till Tony’s mörka choklad!

70% och väldigt mjuk och len i smaken :d

46851254-236A-4DA4-9527-0F24FEE0D9DF.jpeg


Dessutom fairtrade och den har även en annorlunda form på bitarna, de är ojämna och olika stora för att symbolisera orättvisorna i chokladbranchen :up:

P.S. Har även smakat några av Tony’s andra smaker och ja, jag hissar dem också :D
 
Stor HISS till Tony’s mörka choklad!

70% och väldigt mjuk och len i smaken :d

Visa bifogad fil 37548

Dessutom fairtrade och den har även en annorlunda form på bitarna, de är ojämna och olika stora för att symbolisera orättvisorna i chokladbranchen :up:

P.S. Har även smakat några av Tony’s andra smaker och ja, jag hissar dem också :D
Tony’s har den godaste chokladen 👍🏻. Inte prövat den mörka, men jag har testat den mörka med havssalt och mandel, och den var väldigt god.
 
Visa bifogad fil 37122
DISS!
Plopp med kanderade mandlar. Det är dock bara choklad (som smaker lite som billig julkalender-choklad) och knappt några mandlar överhuvudtaget. Trodde det skulle smaka mer mandel...det är ingen fyllning med kolasås heller, ser man såklart redan på bilden men tänkte att det är värt att nämna så ingen blir besviken!

Håller helt med dig. Och utan kolafyllningen (som jag såklart missade att den inte var med) skulle jag inte ens vilja kalla den för Plopp
 
Håller helt med dig. Och utan kolafyllningen (som jag såklart missade att den inte var med) skulle jag inte ens vilja kalla den för Plopp
Nej precis, jag såg inte när jag köpte den att det var utan kolasås. Det upptäckte jag när jag skulle öppna förpackningen. Så håller med om att det inte borde heta Plopp.
 
Hade ett presentkort på Åhléns att köpa upp, så var inne där förra helgen. Snubblade bland annat över dessa fingervantar, och måste hissa dem! Touchfunktion som funkar typ bättre än att vara utan vantar, och tillräckligt långs i fingrarna för att mina naglar inte ska sticka hål på dem vid första användningen :idea:

59BF0F79-194D-46E1-AB2B-BD1EA8CD3929.jpeg
 
Jag hittar ingen bild att länka in så palla.
HISS iaf till Njies mintchoklad! Kunde smaka lite mer av mint och lite mörkare choklad, men god!

Nu har jag provat den där. Den var helt okej, tycker jag, fast ingen riktig hit som deras lakrits som fanns förut 😍, den saknar jag. Väldigt mättande dock, hiss på det!
 
Ingen ny produkt, men de här små flaskorna med koncentrerad duschgel från Yves Rocher är så jädra bra att jag vill rekommendera dem till de som kanske inte har upptäckt dem än! Mindre plast, går att packa med sig i handbagaget om man ska ut och resa, och jag gillar verkligen konsistensen och känslan! Finns i flera goda dofter också :)

yv.jpg
 
Diss! :down: Väldigt ojämna i smaken - en del har minimal sälta och smakar som sämre kinapuffar och en del är så salta att de ger en känsla av att växa i munnen, verkligen inte gott.

a8008a45-ac43-4aad-9bc4-7ce808000bbf.png
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
27 28 29
Svar
574
· Visningar
40 992
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 841
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
203 879
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 569

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kaninskrik
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp