Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
DpPRFl8W0AIJ_c2.jpg


Jättehiss på denna! Var rädd att den skulle smaka för mycket pepparkaksdeg, typ, men det är en alldeles lagom hint av kanel. Mums!
 
DpPRFl8W0AIJ_c2.jpg


Jättehiss på denna! Var rädd att den skulle smaka för mycket pepparkaksdeg, typ, men det är en alldeles lagom hint av kanel. Mums!

Den här såldes förra året också - absolut en mycket bättre combo än alla bärsmaker och inte lika söt som vanilla. Stor hiss från mig med!
 
Har nu provar marabou pepparkaka och ger den en svag hiss. Tyvärr blir den för söt för högsta betyg.
 
Jag hittar ingen bild att länka in så palla.
HISS iaf till Njies mintchoklad! Kunde smaka lite mer av mint och lite mörkare choklad, men god!
 

Bifogade filer

  • propud.png
    propud.png
    135,9 KB · Visningar: 18
16FB0E8A-A18B-4D7A-B6C6-9EDD16FB4358.png

DISS!
Plopp med kanderade mandlar. Det är dock bara choklad (som smaker lite som billig julkalender-choklad) och knappt några mandlar överhuvudtaget. Trodde det skulle smaka mer mandel...det är ingen fyllning med kolasås heller, ser man såklart redan på bilden men tänkte att det är värt att nämna så ingen blir besviken!
 
Nu har även jag provat Marabou pepparkaka. God! Luktade lite som pepparkakor gör när de är för gamla så var skeptisk men den smakade gott. Lite som choklad med pepparkaksdeg i. Fortfarande inte bättre än apelsinkrokant :D
 
Hittar ingen bra bild, men jag ger en HISS till nyheten Pågens Grötbröd. :up: Jag tycker att de flesta ljusa köpebröd är rätt tråkiga och känns som att äta luft, men det här hade en trevlig matig konsistens och god smak av havre och solrosfrö.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
39 081
Senast: Human
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 724
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
203 707
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 491

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp