Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
5053990153893.jpg


DISS, fy faan vad äckliga. OBS Smaka inte!
 
Jag har inte smakat själv, men tänkte höra om någon har och om det isf blev hiss eller diss...

Jag har varit ute och rekat godis inför lopp idag och såg denna sort i lösgodishyllan, ny för mig, så är den god? :)
 

Bifogade filer

  • 20191217_175015.jpg
    20191217_175015.jpg
    344,6 KB · Visningar: 159
Men, vad trist :(. Jag som letar efter sånt som inte är för slisk-sött. Äter typ aldrig godis längre, så sånt jag gillade förr smakar inte gott längre...
Har du testat Tweek? Det innehåller 95% mindre socker och man känner faktiskt smakerna. :up:
Det finns som lösgodis, jag tror att Coop har. Jag har sett någon smak på påse också.
Nackdelen är att inte så många köper dem så de hinner bli hårda i affären. Iallafall här.
 
Har du testat Tweek? Det innehåller 95% mindre socker och man känner faktiskt smakerna. :up:
Det finns som lösgodis, jag tror att Coop har. Jag har sett någon smak på påse också.
Nackdelen är att inte så många köper dem så de hinner bli hårda i affären. Iallafall här.

Tack för tipset, tror inte jag sett dem! Har inte Coop här, men det finns där mamma bor, får kika där :).
 
Har du testat Tweek? Det innehåller 95% mindre socker och man känner faktiskt smakerna. :up:
Det finns som lösgodis, jag tror att Coop har. Jag har sett någon smak på påse också.
Nackdelen är att inte så många köper dem så de hinner bli hårda i affären. Iallafall här.

Fast, haha, jag kom på att det är ju sockret jag vill åt 🤣. Ska ha det som snabb energi under lopp. Fast det ska helst vara gott också... fast nåt ska jag nog hitta :).
 
topped-chocolate-caramel-cookie-dough-landing.png

DISS. Väldigt blaha smak. Hade velat ha mer sälta och kakaosmak på glassen. Väldigt besviken, har aldrig ätit Ben & Jerry's förut och hade hoppats på något likt en jättegod tysk glass jag brukade köpa i Danmark för tio år sedan, men icke.

Du måste prova häägen dazs chocolate salted caramel! MYCKET god choklad, mycket karamell och sälta - helt perfekt på alla sätt och vis :D Brukar finnas i de flesta butiker.
 
Är det den som bara heter salted caramel eller heter den något annat? För salted caramel tycker jag mycket om också, tänker att det beror helt på vad man prioriterar, choklad eller ej :D
Ja, det är den. Det låter godare med choklad till, men jag hoppas det inte är det för jag kan inte hitta chokladvarianten någonstans :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
19 20 21
Svar
400
· Visningar
29 670
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
9 995
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
202 910
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 319

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV
  • Att ångra en valp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp