Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag provade en Plant Beef Burger på Max igår. Den var god! Kan man köpa de i vanlig butik? En del av MAX produkter finns ju i butik.

Åh, vad roligt! Jag har kikat på dem o vill prova, men inte hunnit än. Min bror, som äter kött annars, hade också provat en sån nu i dagarna och sa att den var jättegod :).

Vet inte om man kan köpa dem i butik.

Kan tipsa om Sibyllas oumph-burgare också, supergod!
 
choco-cheez-800x750.png


Megahiss! Snuskigt goda!

Men minus för att påsen är pytteliten och ganska så dyr...

Man kan doppa ostkrokar i Nutella, har jag hört... :angel:
 
Åh, vad roligt! Jag har kikat på dem o vill prova, men inte hunnit än. Min bror, som äter kött annars, hade också provat en sån nu i dagarna och sa att den var jättegod :).

Vet inte om man kan köpa dem i butik.

Kan tipsa om Sibyllas oumph-burgare också, supergod!

Vi åt dem hela familjen igår. Vi äter alla kött men tyckte att den var riktigt god!
 
Man kan doppa ostkrokar i Nutella, har jag hört... :angel:

Det har jag inte provat än :d
Men de här färdigdoppade fungerar kanske lite bättre som medtag på bion, att ha i väskan, liggandes i bilen osv. :angel:
Inte lika "diskret"att hiva upp en burk nutella och börja doppa ostbågar i på bion.
Fast det kanske man skulle köra på någon gång när jag tänker efter? :D
 
Åh, vad roligt! Jag har kikat på dem o vill prova, men inte hunnit än. Min bror, som äter kött annars, hade också provat en sån nu i dagarna och sa att den var jättegod :).

Vet inte om man kan köpa dem i butik.

Kan tipsa om Sibyllas oumph-burgare också, supergod!
Jag tycker den är god! Hade någon sagt till mig att det var kött så hade jag trott på det. Den smakar EXAKT som skolans färsjärpar :D
 
@Lingon och @Exile

Det blev Max plant beef idag, men nä, för min del blir det DISS. ☹ Tyckte inte den smakade särskilt mycket, faktiskt. Gav t om pappa halva. Han tyckte om den iaf, så det var väl bra, han beställde plant beef själv också 😊👍.
 
@Lingon och @Exile

Det blev Max plant beef idag, men nä, för min del blir det DISS. ☹ Tyckte inte den smakade särskilt mycket, faktiskt. Gav t om pappa halva. Han tyckte om den iaf, så det var väl bra, han beställde plant beef själv också 😊👍.
Vad tråkigt. Jag tycker den smakar mer än det äkta köttet iaf om det är någon tröst? Har du provat den på Burger king? Jag har inte det själv då jag gillar deras kött men hört gott om den från en kollega :)
 
Vad tråkigt. Jag tycker den smakar mer än det äkta köttet iaf om det är någon tröst? Har du provat den på Burger king? Jag har inte det själv då jag gillar deras kött men hört gott om den från en kollega :)

Ja..:(. Jo asså det är jättebra, jag blir glad när folk äter vego! Ssk dom som äter kött annars. Nä, den har jag inte provat och har väl aldrig gillat BK.. men får se! Just nu är jag lite trött på hamburgare :p
 
Tror flesta på forumet känner igen dessa? 😁 Rigi är tillbaka. För min del är nog första gången jag provar och kan inte svara på om smakar som förr. Men iallafall:
Ett ok HISS, påminner om chokladen i adventskalender eller liknande, kan ju tänka mig köpa fler gånger lagom snack-storlek , 20g.
Har inte provat den med hasselnöt än, men kan tänka mig den är nog suverän då jag älskar hasselnöt i choklad :up:
IMG_20200217_170819_826.jpg
 
Lägger in en till.
Mega HISS ! Smakar lite piggelinaktigt, köpte blandpack och dessa va med. Ångrar inte köpte en förpackning med enbart dessa, men får bli nån gång :d
HEL-26428.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
26 27 28
Svar
552
· Visningar
38 875
Senast: Asko
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 723
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
203 671
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 489

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp