Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hiss till dessa! Både jag och sambon är ganska kräsna när det kommer till snacks egentligen, vi har 5-6 favoriter som vi gillar och hittar sällan något nytt som kvalar in. De här blev vi dock väldigt förtjusta i båda två! Stora och rejäla med bra konsistens, och smaken påminner om en blanding av ostbågar, cheese ballz och Estrellas sourcream & onion-chips (alla tre är storfavoriter här hemma). Mums! :d

Visa bifogad fil 83179
Ja, det är mina nya favoriter också!
 
2388798_800.png


HISS!

Det här blev jag bjuden på igår som alkoholfritt alternativ till mousserande vin. Otroligt god med små, små bubblor. Det ska vara päron men alla som drack av den tyckte det smakade mer äpple. Jag tycker den smakar exakt som mousserande önos äppelmos typ :D

Kommer absolut köpa en flaska av denna nästa gång jag är på systemet.
 
Visa bifogad fil 83236

HISS!

Det här blev jag bjuden på igår som alkoholfritt alternativ till mousserande vin. Otroligt god med små, små bubblor. Det ska vara päron men alla som drack av den tyckte det smakade mer äpple. Jag tycker den smakar exakt som mousserande önos äppelmos typ :D

Kommer absolut köpa en flaska av denna nästa gång jag är på systemet.
Den som faktiskt är äpple är mycket godare!
 
Den som faktiskt är äpple är mycket godare!
Ja jag såg när jag skulle hämta bilden att det fanns äpple också så kommer självklart köpa en sån också. Jag gillar inte päron egentligen vilket också säger något om hur lite päron den faktiskt smakar.

Hittade för övrigt massor med spännande alkoholfria grejer på systemets hemsida, blev faktiskt förvånad över vilket utbud det verkar vara nu, kul! :)
 
Bryter mönstret med mat för att HISSA denna! Hade verkligen inga höga förväntningar på denna då inget annat har fungerat.
Men så bra, använde den i ugnen. All smuts nästan rann av, skurade lite lätt med svinto och allt försvann. Vill inte kalla den för ett mirakel medel men för mig så är den det. :) Mamma har testat den också är väldigt nöjd.
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20220105-144151_Chrome.jpg
    Screenshot_20220105-144151_Chrome.jpg
    86,5 KB · Visningar: 212
Visa bifogad fil 83236

HISS!

Det här blev jag bjuden på igår som alkoholfritt alternativ till mousserande vin. Otroligt god med små, små bubblor. Det ska vara päron men alla som drack av den tyckte det smakade mer äpple. Jag tycker den smakar exakt som mousserande önos äppelmos typ :D

Kommer absolut köpa en flaska av denna nästa gång jag är på systemet.
Den där finns på Hemköp också. 🙂
 
Bryter mönstret med mat för att HISSA denna! Hade verkligen inga höga förväntningar på denna då inget annat har fungerat.
Men så bra, använde den i ugnen. All smuts nästan rann av, skurade lite lätt med svinto och allt försvann. Vill inte kalla den för ett mirakel medel men för mig så är den det. :) Mamma har testat den också är väldigt nöjd.
Låter som att jag ska till biltema då ja.. :D
 
Bryter mönstret med mat för att HISSA denna! Hade verkligen inga höga förväntningar på denna då inget annat har fungerat.
Men så bra, använde den i ugnen. All smuts nästan rann av, skurade lite lätt med svinto och allt försvann. Vill inte kalla den för ett mirakel medel men för mig så är den det. :) Mamma har testat den också är väldigt nöjd.
Enig! Nästan lite otäckt effektiv
 
Stor HISS!
Är som Estrella gjort sötpommes chips. No shit? Men typ mer snabbmatsvariant på chips jämfört ICA Ekologiska som är närmare lantchips variant. Nåja båda köpes fler gånger :d

Finns i Sourcream and onion med, dock hoppar jag den ogillar Sourcream and onion på flesta saker.
 

Bifogade filer

  • 20220116_012145.jpg
    20220116_012145.jpg
    339,7 KB · Visningar: 94
Trist!
Men tack iaf. 👍🙂

Jag kollade nu och ICAs deg för surdegspizza räknas såvitt jag kan se som vegansk (varning för ev spår av mjölk men det är är ju pga ev allergi). Den funkar att steka på samma sätt som naanbröden och går utmärkt att frysa, dvs det går att dela upp den i portioner :)

Fö ger jag den en HISS, den är perfekt när en är slö och inte orkar göra egen deg.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
18 19 20
Svar
390
· Visningar
29 331
Senast: Exile
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
206 513
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp