Hoppar upp ett steg när jag trycker på backspace?

SiZo

Trådstartare
Om jag skriver och har tryckt på enter för nytt stycke, skriver lite och därefter raderar en bokstav så raderar datorn även det som gjorde att det blev nytt stycke. Detta händer ENDAST på buke och jag håller på att bli komplett tokig av det.

Är det någon mer som har detta problem? Jag behöver också trycka på enter två gånger när jag ska lägga tillbaks stycket där det var innan... Sjukt störande. Varför är det såhär? Kan jag göra något för att ändra det?
 
Det här är en bugger för mig med. Har nyligt uppdaterat både webläsare och macOS, men eländet kvarstår.
 
Jag tror detta är ett problem kopplat det lilla program som har hand om textinmatningsrutan i forumprogramvaran.
Jag är ganska säker på att det är ett känt problem och kanske löser man det vid någon av de kommande uppdateringarna. Ledsen för att det ställer till det men inte mycket jag kan göra åt det, tyvärr.
 

Liknande trådar

Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
31 897
Senast: Habina
·
Samhälle Ingen aning om jag lägger den här tråden rätt nu :o Ett litet problem har uppkommit plötsligt, och jag fattar inte varför eller vad som...
Svar
12
· Visningar
1 109
Senast: Bexzor
·
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
35 485
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
3 868
Senast: Yrsel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sminktråden
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Gryta och matberedare

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Hingstval 2024
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

Tillbaka
Upp