Bukefalos 28 år!

Horse Reality III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Han råkade växa upp fort :angel: Nu har jag två vuxna Akhal-Tekehingstar, vet inte riktigt vad som hände :confused: Men de är ju så snygga!

Screenshot_20190110_114823.jpg
 
Var det någon som kunde dela med sig av ett färdigt ark som man bara kan fylla i sina hästar och siffror i? :o Om det nu gick.
Fattar nada.
 
Han råkade växa upp fort :angel: Nu har jag två vuxna Akhal-Tekehingstar, vet inte riktigt vad som hände :confused: Men de är ju så snygga!

Visa bifogad fil 23753
Har du länk till honom som du kan dela. Jag samlar på info om Akhal-Teke hingstar så jag har när det är dags att betäcka. Mina egna är av rätt liknande stam (alla är e. Mele Kush) så jag försöker få in lite nytt blod utifrån.
 
Var det någon som kunde dela med sig av ett färdigt ark som man bara kan fylla i sina hästar och siffror i? :o Om det nu gick.
Fattar nada.

Eller om någon skulle kunna hjälpa mig med att förklara hur jag ska göra för att få det som jag vill. Spelar ju på telefon så vanliga excel dokument kanske inte funkar.
Kan betala med hrc? :heart
 
Kollade till mina hästar lite snabbt nu. Sålde precis ett mustanghingstföl med 12G och 613 GP utan färg när stoföl på 655 GP, 12G som är skäck ligger och skvalpar hur länge som helst utan att bli sålda. Mustangmarknaden är förvirrande.
 
Eller om någon skulle kunna hjälpa mig med att förklara hur jag ska göra för att få det som jag vill. Spelar ju på telefon så vanliga excel dokument kanske inte funkar.
Kan betala med hrc? :heart
Jag delad ju mitt dokument med en bukare förut, med alla formler osv. Såklart kan jag skicka till dig också om det underlättar :)
 
Vad är det för gen som gör att de ser ut såhär?
https://www.horsereality.com/horses/213326/varda
Hon är alltså gulbrun och redan som föl var hon en nyans mörkare än de andra gulbruna så jag misstänkte att hon skulle få den här färgen då jag sett den på andra och hennes mor ser ut att ha den.
Att döma av mammans avkomma som inte ärvt gulgenen är ditt sto svartbrunt i grunden, det är därför hon är mörkare :)
 
Kollade till mina hästar lite snabbt nu. Sålde precis ett mustanghingstföl med 12G och 613 GP utan färg när stoföl på 655 GP, 12G som är skäck ligger och skvalpar hur länge som helst utan att bli sålda. Mustangmarknaden är förvirrande.
Hela marknaden är rätt konstig. Det är mer än en gång jag kliat mig i huvudet
 
Jag delad ju mitt dokument med en bukare förut, med alla formler osv. Såklart kan jag skicka till dig också om det underlättar :)

Just nu kör jag bara simpelt, gjorde uträkningar för alla grenar så jag bara kan fylla i stats och se om hästen duger att spara eller ska säljas. Så jag slipper sitta med miniräknare. Men om jag nån gång senare behöver nåt mer avancerat så får du mer än gärna skicka till mig :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Jag har köpt en unghäst! :D Jag tillhörde tråden med hästar födda 2007 och tyckte att det var så roligt att följa jämngamla hästar så...
Svar
3
· Visningar
1 096
Senast: Soffan74
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 823
Senast: Mia_R
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 118
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
64 619
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp