Horse reality VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inte haft nån lycka med egna föl än... hade halvdana ston att utgå från och har försökt välja riktigt bra hingstar till alla och som även förstärker deras styrkor s a s men hittills har samtliga lyckats bli sämre än mamman... Nån har något högre GP men då dök det in A:n i confon som varken fanns synligt hos mamma eller pappa istället...

Får se om de får stanna. Är ju roligt att skapa sina ”egna” linjer men tyckte ju att jag hade tillräckligt med jobb med det underlaget jag hade från början. Det här är ännu sämre :meh:
 
Jag tycker det är svårt att veta vad som är ett bra "värde" för olika grenar. I synnerhet när man rör sig mellan raser.

Ett bra dressyrsnitt på en trakhener är ju oftast bra mycket högre än en welsh eller PRE. Ett bra körsnitt för en Shire går inte att jämför med en Cleveland Bay och en Camargue kommer nog aldrig i närheten av en Quarter i reining-poäng.

Och en häst med 83 i dressyrsnitt samt 80 i hoppsnitt kan ändå vara mer lämpad för hoppning för att snitten där är lägre, även om breeders advice rekommenderar dressyr. :crazy:

Förvirrande minst sagt!
 
Om någon är intresserad av nån av dessa så säg till. Majoriteten är i stort sett gratis. Jag länkar vid intresse :)
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20190211-172912__03.jpg
    Screenshot_20190211-172912__03.jpg
    118,5 KB · Visningar: 23
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 826
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 145
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 144
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 549
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp