Bukefalos 28 år!

Horse reality VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kan inte hitta i wikin ang hur färger ärvs, om det måste komma från både hingst och sto osv, var hittar ni det? Känns så tjatigt att fråga om allt hela tiden :o
Det beror på vilken färg det ät. Det finns dominanta och recessiva gener. En dominant gen som tex skimmel eller tobiano syns alltid om hästen har det. När det är recessivt så måste hästen ha två gener för att det ska synas.
 
Jag hänger inte så mycket (läs inte alls) på HR forumet så svaret kanske finns där.

Är det någon som vet hur tanken är med "clubs" framöver? Tänker att om det är meningen att man ska skapa ridklubbar som tränar och tävlar tillsammans framöver så MÅSTE vi ju bara göra en Club Bukefalos. Kan inte finnas några andra som skulle ha en chans mot oss :D. Tycker man känner igen var och varannan häst i varenda resultatlista.
 
Jag hänger inte så mycket (läs inte alls) på HR forumet så svaret kanske finns där.

Är det någon som vet hur tanken är med "clubs" framöver? Tänker att om det är meningen att man ska skapa ridklubbar som tränar och tävlar tillsammans framöver så MÅSTE vi ju bara göra en Club Bukefalos. Kan inte finnas några andra som skulle ha en chans mot oss :D. Tycker man känner igen var och varannan häst i varenda resultatlista.

Alltså ja på den :love:
 
Jag hänger inte så mycket (läs inte alls) på HR forumet så svaret kanske finns där.

Är det någon som vet hur tanken är med "clubs" framöver? Tänker att om det är meningen att man ska skapa ridklubbar som tränar och tävlar tillsammans framöver så MÅSTE vi ju bara göra en Club Bukefalos. Kan inte finnas några andra som skulle ha en chans mot oss :D. Tycker man känner igen var och varannan häst i varenda resultatlista.
Jag kräver att jag ska få bli grundare :cool::angel::angel:
 
Jag har en liten arabhingst med 663GP (10 högre än bägge föräldrarna), 2VG och bärare av både lever och flax (gissar att han kommer bli leverflax när han växer upp), men då lyckades han förstås få 3 A :yuck::arghh:
 
Alltså, det är ditt fel att mitt liv inte är sig likt längre! Jag har inte tid för något annat än att träna, tävla och mocka åt pixelhästar. Skandal! :rage: :meh:


:rofl:
Jag tar glatt och stolt på mig allt ansvar :cool:
dbd.png
 
Vilken besvikelse.. föl från mitt bästa quartersto resulterade i noll VG från föräldrarna, ett A som ingen av föräldrarna har och mycket sämre poäng i reining. Blir att pensionera :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 138
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
61 628
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
60 469
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
64 665
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp