Bukefalos 28 år!

Horse reality VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det börjar bli en del blacka quarters med nu. Både mustangerna och islänningarna har börjat bli rätt färger sen ett tag tillbaka. Nu ska jag bara lösa Gypsy med. Och öka GP (total och gren) + confo samtidigt som jag behåller rätt färger...
1550067242291.png
 
Ughhhh mitt femte "egna" föl föddes just. Visserligen GP mittemellan föräldrarna men en mamma med 11G1A och flera starka G att utläsa av texten och en pappa med 6VG6G och fölet.... 11G1A. Varför skämmer jag bort mina ston med fina (läs dyra) hingstar? :banghead:
 
Någon som kan tipsa om en Arabhingst runt 650GP minst 4-5 VG, gärna runt 84-86% på utställning och hyfsad racing? Vill alltså inte ha någon av de bästa i nuläget då jag gärna vill använda dom senare, utan bara något bra som kan hjälpa till att uppgradera mina rabicanos, helst trolla bort några A om den egenskapen finns :angel:
 
Någon som kan tipsa om en Arabhingst runt 650GP minst 4-5 VG, gärna runt 84-86% på utställning och hyfsad racing? Vill alltså inte ha någon av de bästa i nuläget då jag gärna vill använda dom senare, utan bara något bra som kan hjälpa till att uppgradera mina rabicanos, helst trolla bort några A om den egenskapen finns :angel:
Hur är det med Diospyros? Har ingen koll på hans racingsiffror. Jag betäckte (ovetandes) med hans bror men lyckades inget vidare med att trolla bort A:n eller förbättra confo överhuvudtaget dessvärre...

https://www.horsereality.com/horses/55537/Zetton
 
Någon som kan tipsa om en Arabhingst runt 650GP minst 4-5 VG, gärna runt 84-86% på utställning och hyfsad racing? Vill alltså inte ha någon av de bästa i nuläget då jag gärna vill använda dom senare, utan bara något bra som kan hjälpa till att uppgradera mina rabicanos, helst trolla bort några A om den egenskapen finns :angel:

Jag har Elektro som kanske kan passa.
 
Har du bråttom att bli av med henne? :angel: Det tajmade babyboom i mitt stall, så jag behöver göra mig av med några hästar först :p
Nä inte än så länge :) Jag kan hojta till om något akut kommer upp som jag behöver hennes plats till, så säger du vara till när du har plats :up:
 
Hur är det med Diospyros? Har ingen koll på hans racingsiffror. Jag betäckte (ovetandes) med hans bror men lyckades inget vidare med att trolla bort A:n eller förbättra confo överhuvudtaget dessvärre...

https://www.horsereality.com/horses/55537/Zetton

Jag tänkte jag skulle spara honom till mer vettiga rabicanoston :D kommer visserligen ta lång tid att få fram..
Vill inte använda upp de hingstar med högt GP osv först, då kommer jag ju inte ha nåt sen utan måste betäcka med hingstar som har lägre GP.
Så vill ha så bra jag kan få runt 650 nu till att börja med och sedan jobbar jag mig uppåt!
 
Jag ultraljudade de tre ston jag verkligen längtar efter fölen efter! En med massa VG, min första PRE och en camargue med Gg betäckt med gg. Hoppades såklart på ston och så...

Screenshot_20190213_175903.jpg


:cry::cry::arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 182
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
61 800
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
60 693
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
64 873
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp