Bukefalos 28 år!

Horse reality VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du ser ju bara en bild. Kommer du inte ihåg hon den där donnan som tog hästar på livstidsfoder och slaktade dem och sa till ägarna att de levde och mådde i gott i stora hagar. Det är ju bara att titta på hur lite mark hon har så inser man att något är skumt ;)
:eek: Har hon återuppstått online? :cautious::rofl::rofl:
 
Du ser ju bara en bild. Kommer du inte ihåg hon den där donnan som tog hästar på livstidsfoder och slaktade dem och sa till ägarna att de levde och mådde i gott i stora hagar. Det är ju bara att titta på hur lite mark hon har så inser man att något är skumt ;)

Nä henne har jag inte hört talas om :eek: fy vad sjukt.

Äsch, hon är väl beroende av donationer och hjälp från andra som typ kattpensionat är, hon får nog låna mark :angel:
 
Apropå Gisela.. När jag har kollat marknaden i afrika så vet jag inte hur många hästar jag sett som sålts av henne.. Fast det kanske finns nån med samma namn.
 
Apropå Gisela.. När jag har kollat marknaden i afrika så vet jag inte hur många hästar jag sett som sålts av henne.. Fast det kanske finns nån med samma namn.
Ja, jag har också sett dem ... :cautious: Det krossar min "teori" om slakt :rofl: Men det är ju ingen som bestämmer vilka hästar som Gisela säljer, så man kan ju fortfarande inte ta tillbaka sina gamla hästar.
Så.. Gisela säljer jesushästar :idea::angel::p
 
Ja, jag har också sett dem ... :cautious: Det krossar min "teori" om slakt :rofl: Men det är ju ingen som bestämmer vilka hästar som Gisela säljer, så man kan ju fortfarande inte ta tillbaka sina gamla hästar.
Så.. Gisela säljer jesushästar :idea::angel::p
Nej det är bara ett försök att lösa problemet på ett sätt som ger en större inkomst. När den saken är ur världen blir det korv
 
Ok, visste inte om det räckte utan att man var tvungen att se om någon avkomma fått färgen först. :)

Jag kan inte hitta i wikin ang hur färger ärvs, om det måste komma från både hingst och sto osv, var hittar ni det? Känns så tjatigt att fråga om allt hela tiden :o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 015
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
61 000
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 851
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
64 088
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp