Horse Reality VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nja, eftersom Rammstein är tyskar och antagligen hellre skulle sluta med musik än att ställa upp i Eurovision, så lär det aldrig hända. ;) Islands bidrag har väl dock jämförts med Rammstein, vilket jag själv inte håller med om, för det är på tok för mycket disco och yl-skrik. Inte tungt nånstans.
Wikipedia säger "techno and punk rock". Verkligen inte Rammstein

Nja, eftersom Rammstein är tyskar och antagligen hellre skulle sluta med musik än att ställa upp i Eurovision, så lär det aldrig hända. ;) Islands bidrag har väl dock jämförts med Rammstein, vilket jag själv inte håller med om, för det är på tok för mycket disco och yl-skrik. Inte tungt nånstans.
Fast det var ju Hatari som vann?
Wikipedia säger "techno and punk rock". Verkligen inte Rammstein
Jag skyller på melodifestival tråden här på buke :o jag hänger annars inte alls med det där, så allt är deras fel :angel:

Jag funderar på att sälja den här om du är sugen. https://www.horsereality.com/horses/408149/jadraki Han har iofs en Gladur i sista ledet, men det syns ju inte på fölen... :angel:
Jag har en med Gladur i sista led bara, alltså kommer inte Gladur synas i fölets stamtavla, om det duger. Visserligen bara ett VG, men 611 i GP och även silver och skäck utöver blackanlaget, så rätt stor chans på NÅN färg åtminstone.
https://www.horsereality.com/horses/461774/skyr-fra-heimdall

Mm.. men det finns en risk att Pan dubblas lite här och var om man fortsätter avla för dubbelblacka med dom två. Det blir en del långsiktig färgavel och det gäller ibland att hålla tungan rätt i mun. Oavsett så är det trevligt att ha blackhingstarar stående i stallet som går att lägga på nästan vad som helst av mina ston :D

sen är jag även konstig och vill gärna ha BARA black och inget annat (även om jag gillar SW1 och W21 så de är ok ibland)

Ha ha! Ja, här är det en pytteliten uttagning på TV till ESC, med typ 6 eller 7 bidrag. Och man hör INGENTING om det. När ”stora finalen” är så visas det ju, men det är noll hysteri a la Sverige. (Rätt skönt faktiskt... :angel: )

Ha ha! Ja, här är det en pytteliten uttagning på TV till ESC, med typ 6 eller 7 bidrag. Och man hör INGENTING om det. När ”stora finalen” är så visas det ju, men det är noll hysteri a la Sverige. (Rätt skönt faktiskt... :angel: )
Tyskland eller Island? :)

Just ja, du bor i Tyskland! Var?

OK. Quartern som föddes idag och ett föl imorgon har samma pappa och jag kan för mitt liv komma på hur jag tänkte när jag använde en hingst med 630GP och 11G 1A. Färgen väger inte upp så mycket. GAH. ARGH!

Okej, nu kommer jag spamma med bilder inifrån "företaget" :p
I butiken

26321

i mitt lager (har valt att visa vad som finns under food

Bifogade filer

• Skärmklipp6.webp
    Skärmklipp6.webp
    26,4 KB · Visningar: 14
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
14 061
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 470
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 830
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 354
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V