Fast det var ju Hatari som vann?Jag har läst någonstans att Rammstein skulle vara Islands bidrag till ESC i helgen..?
Kanske folk får lust att avla på min Rammstein då ... Heja Island!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det var ju Hatari som vann?Jag har läst någonstans att Rammstein skulle vara Islands bidrag till ESC i helgen..?
Kanske folk får lust att avla på min Rammstein då ... Heja Island!![]()
Wikipedia säger "techno and punk rock". Verkligen inte RammsteinNja, eftersom Rammstein är tyskar och antagligen hellre skulle sluta med musik än att ställa upp i Eurovision, så lär det aldrig hända.Islands bidrag har väl dock jämförts med Rammstein, vilket jag själv inte håller med om, för det är på tok för mycket disco och yl-skrik. Inte tungt nånstans.
Nja, eftersom Rammstein är tyskar och antagligen hellre skulle sluta med musik än att ställa upp i Eurovision, så lär det aldrig hända.Islands bidrag har väl dock jämförts med Rammstein, vilket jag själv inte håller med om, för det är på tok för mycket disco och yl-skrik. Inte tungt nånstans.
Fast det var ju Hatari som vann?
Jag skyller på melodifestival tråden här på bukeWikipedia säger "techno and punk rock". Verkligen inte Rammstein
Jag funderar på att sälja den här om du är sugen. https://www.horsereality.com/horses/408149/jadraki Han har iofs en Gladur i sista ledet, men det syns ju inte på fölen...![]()
Jag har en med Gladur i sista led bara, alltså kommer inte Gladur synas i fölets stamtavla, om det duger. Visserligen bara ett VG, men 611 i GP och även silver och skäck utöver blackanlaget, så rätt stor chans på NÅN färg åtminstone.
https://www.horsereality.com/horses/461774/skyr-fra-heimdall
Jag har inte grottat jättemycket i det men det skillde inte jättemycket även om det var lite på de jag tittat på. Desto mer för GP däremot.Har ni kollat confotexterna på det som har betydelse? Kanske det har nåt med det hela att göra?
Ha ha! Ja, här är det en pytteliten uttagning på TV till ESC, med typ 6 eller 7 bidrag. Och man hör INGENTING om det. När ”stora finalen” är så visas det ju, men det är noll hysteri a la Sverige. (Rätt skönt faktiskt...Nja, eftersom Rammstein är tyskar och antagligen hellre skulle sluta med musik än att ställa upp i Eurovision, så lär det aldrig hända.Islands bidrag har väl dock jämförts med Rammstein, vilket jag själv inte håller med om, för det är på tok för mycket disco och yl-skrik. Inte tungt nånstans.
Tyskland eller Island?Ha ha! Ja, här är det en pytteliten uttagning på TV till ESC, med typ 6 eller 7 bidrag. Och man hör INGENTING om det. När ”stora finalen” är så visas det ju, men det är noll hysteri a la Sverige. (Rätt skönt faktiskt...)
Just ja, du bor i Tyskland! Var?Ha ha! Ja, här är det en pytteliten uttagning på TV till ESC, med typ 6 eller 7 bidrag. Och man hör INGENTING om det. När ”stora finalen” är så visas det ju, men det är noll hysteri a la Sverige. (Rätt skönt faktiskt...)
Sådär nånstans mellan Hannover och Berlin, fast närmare Hannover än Berlin.Just ja, du bor i Tyskland! Var?
Tyskland, fast det hade varit roligare med Island...Tyskland eller Island?![]()
Roligare, eller kallare och blåsigare?Tyskland, fast det hade varit roligare med Island...![]()
Hmmm. Både och, tror jag!Roligare, eller kallare och blåsigare?![]()