Horse Reality VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har två ston utan A men ett är bara barnbarn till Asdon. Dock har ju en av hingstarna både A och BA :banghead: men han får stanna ett tag iaf.

Edit: Önsketänkande. Jag har ett sto utan A - barnbarnet. Det andra hade 3 stycken jag hade förbisett :angel::eek:

Är han bärare så kommer han nog vara intressant ändå :D
Jag skickade meddelande att få köpa en av hingstarna @Linda_A hade letat upp, den har ett A. Men den är svartcream och sabino, så färgerna väger upp med råge! Sabino gör ju att rabicano blir mer intensivt och täcker större del av hästen.
När det gäller färgavel så kan man tumma på annat :angel:

Är han bärare så kommer han nog vara intressant ändå :D
Jag skickade meddelande att få köpa en av hingstarna @Linda_A hade letat upp, den har ett A. Men den är svartcream och sabino, så färgerna väger upp med råge! Sabino gör ju att rabicano blir mer intensivt och täcker större del av hästen.
När det gäller färgavel så kan man tumma på annat :angel:

Funderar på om jag ska betäcka med en av dem eller med Mango, fick precis ett AT sto som ska ombetäckas. Hon är dock inte efter Asdon, så det blir ett mer långsiktigt projekt hur jag än gör. Kanske bättre att ta en av hingstarna som har snygga siffror också, även om de inte är säkra bärare.

Men varför sålde hen fölet till mig om hen redan misstänkte rabicano? Det där fölet kommer ju redan om en dag så det är ju ingen nybetäckning O_o

Eller är det sabino de är ute efter? Asdon har ju det också. Och då kunde de ju se direkt att fölet inte hade det.

Titta vilken liten goding som föddes idag :love:

Screenshot_20190313_091638.webp

Känner en viss frestelse att starta ett nytt konto, för jag vill inte skicka ett helt gäng hästar på spa bara sådär.

Jag med men frågan är ju vad man ska göra med dom hästarna, jag vill ju ändå ha dom rabicanos jag får fram till mitt ordinarie i så fall men det går ju inte..

Känner en viss frestelse att starta ett nytt konto, för jag vill inte skicka ett helt gäng hästar på spa bara sådär.
Det var jätteomständigt. Jag gjorde det igår men man har ju inga FT eller HRC att tala om i början, så går inte att shoppa de mängder man behöver. :cautious:

Sen måste jag gnälla... Igår vabbade jag hela dagen och imorgon är jag ledig... Men vilken dag väljer ni att hitta detta? Den där jag jobbar hela dagen och måste lägga mig tidigt dagen innan. Så surt :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
14 087
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 536
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 850
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 399
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31