Nu råkade min quarterhingst med superreiningsiffror bli vuxen!
https://www.horsereality.com/horses/507518/thornbush-dasher
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är det som leder till att rabicano dyker upp, man måste alltså inavlaHar inte riktigt hängt med på alla turer märker jag... Betäckte just två halvsyskon med varandra![]()
Mitt flaxföl är också i andra led, pappan är vanlig fux så därför blev jag förvånadJag har också en flaxfux med 00989 i stamtavlan, dock först i andra ledTror att
01096 bär på den också.
https://www.horsereality.com/horses/170979/cinnamon-bun-end299
Ja. e/e är ingen svart gen alls.Är denna fux? piping-shrike
Jag tränade lite med hennePoppa ut fölet nu då Pearl Jam, BF är idag!Önskar att man kunde röra på henne... hmm tror ni att det poppar ut om jag deltar med henne på en tävling?
![]()
Ja. e/e är ingen svart gen alls.
@Mumfie Det lilla haflingerstoet är redo för flytt nu om du fortfarande är intresserad av henne?![]()
Absolut! Jag har en häst som ska till @Mollsantrollsan men så fort hon accepterar (eller om hon inte vill längre, så pensionerar jag) så har jag en ledig stallplats! Och betalar vad du vill ha för henne såklart!
Det hjälpte!Jag tränade lite med henne![]()
Nix, mina högsta har 5VG. Men jag gör helt skamlöst reklam för dem ändåNågon som har en arab-stud på lager med 7VG+ och GP650+?(Ej Diospyros, han blir ett senare skede
)
Nä fy vad obehagligt det lät nu när jag läste det igen. Låt mig omformulera. Jag har ett sto som gärna träffar EmLar igen, går det att ordna?@Mistimed, jag har en failed pregnancy med EmLar. Kan jag få göra om den?
Jag kan ta henneÄr på foundation igen och hittade denna som känns lite dumt att pensionera, så tänkte höra om någon här vill ha den? Annars får jag se om jag kan göra plats..
foal-doe-536545
Och nu betalade någon betäckning med 25 FT, så passande![]()
Åh vad bra! Vad heter du i spelet?Jag kan ta henne![]()
För du stal henne mitt framför mina ögonVarför 4 Afoal-doe-536548