Horse Reality VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Innan man ägnar 30 sidor för att leta hingst till sitt nyfångade sto, kan det ju vara en idé att komma ihåg att man inte befinner sig på sin kontinent :meh::banghead:

Super! Bättre än mitt sto och hon går jättebra, fast hon går bättre än mina hingstar som på pappret ska vara bättre.. :cautious:
Hur som, jag har två helbröder.
https://www.horsereality.com/horses/133912/agles (712 GP)
https://www.horsereality.com/horses/48766/inkin-ark
En son till en av dem: https://www.horsereality.com/horses/297025/agson
Fick henne för 1000 dessutom... Ibland ska man ha tur! Kan tänka mig att racing gjorde henne ganska ointressant för många

Detta kommer bli ett evighetsgöra.. Har gått igenom en del ett flertal gånger (endast avkommor visserligen och avkommor till rabicanos) men hingstar med rabicano är i princip omöjligt att hitta. Har hittat endast två som duger att avla med.
Lever verkar vara lika besvärligt det, eller vet du någon?
Leverhingstar finns flera bra, hittade den här med tanke på dig igår tex:
https://www.horsereality.com/horses/286430/
;) inte världsbäst GP, men väl godkänd med tanke på allt annat
Funderar på att använda honom på mitt flaxiga W19-sto med riiiiktigt usel GP och få leverflaxiga W19-pållar att tjäna pengar på (eller snarare behålla och glo på till ögonen trillar ut :rofl: )

Leverhingstar finns flera bra, hittade den här med tanke på dig igår tex:
https://www.horsereality.com/horses/286430/
;) inte världsbäst GP, men väl godkänd med tanke på allt annat
Funderar på att använda honom på mitt flaxiga W19-sto med riiiiktigt usel GP och få leverflaxiga W19-pållar att tjäna pengar på (eller snarare behålla och glo på till ögonen trillar ut :rofl: )

Ja alltså jag har insett att jag nog inte kommer vilja sälja mina rabicanos jag tar fram. Om jag skulle göra det så kommer jag nog vara jävlig och kastrera så ingen annan kan glida vidare med avel på mina fina pållar 😆 möjligtvis bukare då :D
Men NEJ, använd hans pappa istället! (Som jag tipsade om i förra inlägget) :D
Men grattis till inköpet :rofl:
Men att jag ska vara för ivrig och för snabb ibland (alltid). Får bli nästa gång :D

• Gilla
Reactions: Laa
Tänker du buda? Annars tror jag jag gör det. Skulle passa perfekt till ett par av mina hingstar
Har jag plats när auktionen går ut så hade jag tänkt slänga in ett sista minuten bud. Men beror helt på vilken tid det handlar om.
Men det känns ju samtidigt dumt att förhindra andra att buda. Många har väl säkert redan sett den och tänkt samma sak.
Så alla som vill buda på auktioner borde ju få göra det och sen bara hoppas att hästarna hamnar inom bukefamiljen.

Eller hur tycker ni man borde tänka vid auktioner med flera intresserade? Jag tycker det här är jättejobbigt :p

Har jag plats när auktionen går ut så hade jag tänkt slänga in ett sista minuten bud. Men beror helt på vilken tid det handlar om.
Men det känns ju samtidigt dumt att förhindra andra att buda. Många har väl säkert redan sett den och tänkt samma sak.
Så alla som vill buda på auktioner borde ju få göra det och sen bara hoppas att hästarna hamnar inom bukefamiljen.

Eller hur tycker ni man borde tänka vid auktioner med flera intresserade? Jag tycker det här är jättejobbigt :p
Det gör jag också. Vill ju inte sabba för er andra men samtidigt inte missa en bra häst. Blev ju lite lätt genant när @Iamia och jag bjöd på samma häst, jag per pm så det inte syntes på auktionen.
Jag slängde iallafall in ett bud igår

Jag har varit inne och snurrat på lite olika hästraser utöver camargue, men inga har fått stanna så länge. Fastnade lite för islandshästar pga deras bredd på färg så köpte in lite maskotar. Idag kom det ett föl, 7 VG och GP på 608. Jag är inte så bra på islandshästar men förstår att 7 VG är bra, men vad är ok GP ? Inom Camargue så snittar de bästa hästarna med VG mellan 600 - 620, men väldigt få ligger högt med flera VG.

https://www.horsereality.com/horses/505056/foal-doe-505056

Ja jag har också sett den! :D Jag tycker väl egentligen att man måste ”få” buda om man vill utan att det ska behöva kännas dumt. Om det är nåt alldeles superspeciellt för någon så kan man ju förmedla det här, men det känns lite konstigt om man inte skulle kunna ge sig in i en budgivning bara för att det råkar finnas ett bukenamn på listan? Om flera är intresserade så går det ju också att göra interna dealer som t ex låna magar och sånt. (Och ja, jag tycker också sånt här är lite jobbigt... Vet liksom inte vad som skulle ses som ok, och jag vill inte att det ska bli dålig stämning i våran fina tråd... :o :D )

Och så flyttar en massa hästar ut från mamma igen :arghh: Någon som vill ha någon av dessa?

26260

Jag hade fem ston som blivit vuxna idag och fick betäckas, alla kvällens vinster försvann på ett nafs :rofl: Ett av dem var ett svart islandssto, och jag blev helt kär, hur fina är de inte som svarta :love: (jag ska inte ha fler islandsston, jag ska inte ha fler islandsston..)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 967
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 364
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 741
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 254
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka