Horse Reality VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Antar att den inte är färgtestad?
Men ser ju iaf ut som dun och roan, vet inte om den kan ha cream också? På antingen svart eller brun bas, är min gissning men jag kan inte mycket om färger :laugh:

Nä den såg nog tråkig ut som föl och är pensionerad sen länge, såg den idag när jag bläddrade igenom pensionatet :cry: Dun och roan är jag med på, det är resten jag undrar över.. Jättesnygg färg så jag skulle så gärna försöka göra en ny.. :p

Ja jag har också sett den! :D Jag tycker väl egentligen att man måste ”få” buda om man vill utan att det ska behöva kännas dumt. Om det är nåt alldeles superspeciellt för någon så kan man ju förmedla det här, men det känns lite konstigt om man inte skulle kunna ge sig in i en budgivning bara för att det råkar finnas ett bukenamn på listan? Om flera är intresserade så går det ju också att göra interna dealer som t ex låna magar och sånt. (Och ja, jag tycker också sånt här är lite jobbigt... Vet liksom inte vad som skulle ses som ok, och jag vill inte att det ska bli dålig stämning i våran fina tråd... :o:D )

Jag har ju undvikit flera auktioner där bukare budat, just för att det känns som att "hehe här kommer jag och snor hästen du också vill ha" typ, eller att det är först till kvarn som gäller och så smiter jag före..
Men känns samtidigt surt när auktionen går ut och någon annan utomstående vinner.
Nä jag vill inte heller att det ska bli dålig stämning :o

Nä den såg nog tråkig ut som föl och är pensionerad sen länge, såg den idag när jag bläddrade igenom pensionatet :cry: Dun och roan är jag med på, det är resten jag undrar över.. Jättesnygg färg så jag skulle så gärna försöka göra en ny.. :p

Aha ja då blir det ju svårt :D Hur ser bara dun ut på bruna och svarta hästar? Funderar över färgen på huvudet om det ser ut så eller om CR spelar in.

desperado Måste vara samma färg? Basen alltså. Stona såg så annorlunda ut så var tvungen att kika på hingstar och det verkar som att det är dun på brun och så roan på det.

Jag betäckte en EEaaRn med en EEAaDD idag. Blir det en hingst med rätt färg så kan du antagligen få köpa den om du vill :D

@lamia Jag har ett sto som skulle vilja dejta din sunrise red rebel om det går bra? :D Är inne nu en timme till sedan är jag tillbaka mellan ca 12-13.

Jag köpte en ny gypsy. Med 4VG. Taglinenen stämde. 4VG. Tydligen kompletterades dessa av 10G. Någon som håller på en del med islänningar med kanske? :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
14 061
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 470
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 829
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 339
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka