Horse Reality VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska det inte gå att ultraljuda så fort den där rutan med ultraljud dyker upp på stoets sida? Hon är due om 9 dagar men finns inte i listan över ston att ultraljuda :confused:

Tips på AT hingst med VG på neck? Stoet har GP695, 3VG 8G och ett A på neck som jag vill försöka få bort. Fölet hon nyss fick A på back, så om hingsten har ett VG där med vore det toppen. Mina egna ligger bara på G på dom, så vill gärna försöka förbättra nästa föl ytterligare (den fick GP682 bara trots att föräldrarna har matchande GP och confo 😒)
https://www.horsereality.com/horses/148391/irina

Haydar har VG på både Neck och Back men det blir dubbelt Yagmur med ditt sto
https://www.horsereality.com/horses/349261/haydar-dj

Temel har också VG på neck
https://www.horsereality.com/horses/103704/temel-dj

Ska det inte gå att ultraljuda så fort den där rutan med ultraljud dyker upp på stoets sida? Hon är due om 9 dagar men finns inte i listan över ston att ultraljuda :confused:
Nej, den ändras vid midnatt, ultraljuda kan du först göra efter tiden stoet betäcktes (120 timmar efter betäckning).

Nej, den ändras vid midnatt, ultraljuda kan du först göra efter tiden stoet betäcktes (120 timmar efter betäckning).
Ehh, jaha, nåja, jag som äntligen satt mig ned med mitt exceldokument och planerat framtida betäckningar lite grann :rofl: Jag vill behålla ett sto och en hingst efter varje möjliga kombination.
... Helt hållbart, absolut, smart Asko. :angel:

Ehh, jaha, nåja, jag som äntligen satt mig ned med mitt exceldokument och planerat framtida betäckningar lite grann :rofl: Jag vill behålla ett sto och en hingst efter varje möjliga kombination.
... Helt hållbart, absolut, smart Asko. :angel:
Haha från alla kombinationer också?! Inte bara en från varje sto/hingst? :D

Haha från alla kombinationer också?! Inte bara en från varje sto/hingst? :D
*host*
:angel:
Som sagt, helt genomförbart. Absolut. 100%.

Någonstans i min hjärna tänker jag att det är bra för att kunna avla mellan ens egna hästar utan inavel - utan någon tanke på att man kan köpa in nya hästar istället :angel:

Det gäller dock bara ATna ... än så länge. Trakehnarna är nog inte så långt ifrån heller.

Några fina föl idag :bump:
Kunde först inte låta bli att åldra Lancer-stofölet och betäcka med @Caoimhe s Gaster. Kan man få beställa silver, cream och roan? :D Hon är så himla fin också: https://www.horsereality.com/horses/503199/lavigne-dc:love:

De där två stona jag spanat i på marknaden, deras auktion gick såklart ut 03:30 i natten som var. Shoppingsuget var för stort så satte och klockan och knep båda två för högste budgivaren :o 16 nya stallplatser var jag tvungen att köpa också :rofl:
Sans Souci Oldie-sto med GP681 och skäck. 2VG men många G+ och fick 84 % på andra utställningen.
Hymlic Trakhener-sto med SW1 (färgavel, javisst :p) men hade GP720 och nästan 80 i snitt för hoppning.

Sedan föddes det här lilla welsh-stoet efter en av mina DC-märrar:
Deeno-saur 5VG och bästa texten på allt utom gallop :bump:Dessutom bättre GP för dressyr även om den fortfarande är rätt så blygsam. Vad tycker ni om namnet? :angel:

Sist en Idionyx-avkomma (igen :D )
Illusion Trakhener-hingst med GP724 vilket jag till en början var besviken över (sto har 735 och hingst 731) men 89-89-89 kan man inte klaga på :D Snitt på över 77 för hoppning och fälttävlan också. Kan inte den där drabbas av könbytes-buggen? :angel:

Några fina föl idag :bump:
Kunde först inte låta bli att åldra Lancer-stofölet och betäcka med @Caoimhe s Gaster. Kan man få beställa silver, cream och roan? :D Hon är så himla fin också: https://www.horsereality.com/horses/503199/lavigne-dc:love:

De där två stona jag spanat i på marknaden, deras auktion gick såklart ut 03:30 i natten som var. Shoppingsuget var för stort så satte och klockan och knep båda två för högste budgivaren :o 16 nya stallplatser var jag tvungen att köpa också :rofl:
Sans Souci Oldie-sto med GP681 och skäck. 2VG men många G+ och fick 84 % på andra utställningen.
Hymlic Trakhener-sto med SW1 (färgavel, javisst :p) men hade GP720 och nästan 80 i snitt för hoppning.

Sedan föddes det här lilla welsh-stoet efter en av mina DC-märrar:
Deeno-saur 5VG och bästa texten på allt utom gallop :bump:Dessutom bättre GP för dressyr även om den fortfarande är rätt så blygsam. Vad tycker ni om namnet? :angel:

Sist en Idionyx-avkomma (igen :D )
Illusion Trakhener-hingst med GP724 vilket jag till en början var besviken över (sto har 735 och hingst 731) men 89-89-89 kan man inte klaga på :D Snitt på över 77 för hoppning och fälttävlan också. Kan inte den där drabbas av könbytes-buggen? :angel:
Får man dregla över alla resultat? :d

Namnet var bara gulligt :rofl::D

:cautious:

26294

Ibland är det extra kul :D
Nu måste jag bara bestämma vilka jag tillåts åldra upp :angel:

Googlade på Deeno och fick upp "Deeno-saur | The World's BEST Toothbrush for Kids"
Kan ju inte bli bättre :laugh:
Du åldrar upp trakehner-hingsten! 89-89-89 är ju asbra, finns ju extremt få med så jämnhöga siffror på allt!

Jisses, inte många rätt i dessa meningar men antar att jag gjort mig någorlunda förstådd :o:rofl:
De där två stona jag spanat i på marknaden, deras auktion gick såklart ut 03:30 i natten som var. Shoppingsuget var för stort så satte och klockan och knep båda två för högste budgivaren

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
14 061
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 470
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 829
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 340
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka