Suck verkar som om meddelandena inte funkar som de ska igen. Jag har inte fått någotJag är inne och har skickat meddelande![]()
Är du fortfarande där?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Suck verkar som om meddelandena inte funkar som de ska igen. Jag har inte fått någotJag är inne och har skickat meddelande![]()
Tips på AT hingst med VG på neck? Stoet har GP695, 3VG 8G och ett A på neck som jag vill försöka få bort. Fölet hon nyss fick A på back, så om hingsten har ett VG där med vore det toppen. Mina egna ligger bara på G på dom, så vill gärna försöka förbättra nästa föl ytterligare (den fick GP682 bara trots att föräldrarna har matchande GP och confo)
https://www.horsereality.com/horses/148391/irina
Nej, den ändras vid midnatt, ultraljuda kan du först göra efter tiden stoet betäcktes (120 timmar efter betäckning).Ska det inte gå att ultraljuda så fort den där rutan med ultraljud dyker upp på stoets sida? Hon är due om 9 dagar men finns inte i listan över ston att ultraljuda![]()
Jag fuskade och betäckte två stonTack!
Flåt![]()
Never mind mitt förlåt @Mistimed , såg nu att jag fick betala fullpriset på det andra stoet ändåJag fuskade och betäckte två stonTack!
Flåt![]()
Well som sagtWell, du var inte riktigt snabb nog så jag hade hunnit justera priset till originalpris inför den andra. Så det är lugnt.![]()
Ehh, jaha, nåja, jag som äntligen satt mig ned med mitt exceldokument och planerat framtida betäckningar lite grannNej, den ändras vid midnatt, ultraljuda kan du först göra efter tiden stoet betäcktes (120 timmar efter betäckning).
Haha från alla kombinationer också?! Inte bara en från varje sto/hingst?Ehh, jaha, nåja, jag som äntligen satt mig ned med mitt exceldokument och planerat framtida betäckningar lite grannJag vill behålla ett sto och en hingst efter varje möjliga kombination.
... Helt hållbart, absolut, smart Asko.![]()
*host*Haha från alla kombinationer också?! Inte bara en från varje sto/hingst?![]()
Huh. Hon har VG text på galoppen, dvs G+, som sin mamma.Synd att det här nya stofölet blev sämre än mitt andra stoföl, hon verkar ha vita strumpor bak nämligen.
https://www.horsereality.com/horses/506837/foal-doe-506837
Skulle någon kunna vara intresserad? Norman cob, svart.
Får man dregla över alla resultat?Några fina föl idag
Kunde först inte låta bli att åldra Lancer-stofölet och betäcka med @Caoimhe s Gaster. Kan man få beställa silver, cream och roan?Hon är så himla fin också: https://www.horsereality.com/horses/503199/lavigne-dc
De där två stona jag spanat i på marknaden, deras auktion gick såklart ut 03:30 i natten som var. Shoppingsuget var för stort så satte och klockan och knep båda två för högste budgivaren16 nya stallplatser var jag tvungen att köpa också
Sans Souci Oldie-sto med GP681 och skäck. 2VG men många G+ och fick 84 % på andra utställningen.
Hymlic Trakhener-sto med SW1 (färgavel, javisst) men hade GP720 och nästan 80 i snitt för hoppning.
Sedan föddes det här lilla welsh-stoet efter en av mina DC-märrar:
Deeno-saur 5VG och bästa texten på allt utom gallopDessutom bättre GP för dressyr även om den fortfarande är rätt så blygsam. Vad tycker ni om namnet?
Sist en Idionyx-avkomma (igen)
Illusion Trakhener-hingst med GP724 vilket jag till en början var besviken över (sto har 735 och hingst 731) men 89-89-89 kan man inte klaga påSnitt på över 77 för hoppning och fälttävlan också. Kan inte den där drabbas av könbytes-buggen?
![]()
Ibland är det extra kulFår man dregla över alla resultat?
Namnet var bara gulligt![]()
Du åldrar upp trakehner-hingsten! 89-89-89 är ju asbra, finns ju extremt få med så jämnhöga siffror på allt!Ibland är det extra kul
Nu måste jag bara bestämma vilka jag tillåts åldra upp
Googlade på Deeno och fick upp "Deeno-saur | The World's BEST Toothbrush for Kids"
Kan ju inte bli bättre![]()
De där två stona jag spanat i på marknaden, deras auktion gick såklart ut 03:30 i natten som var. Shoppingsuget var för stort så satte och klockan och knep båda två för högste budgivaren