Horse Reality VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du åldrar upp trakehner-hingsten! 89-89-89 är ju asbra, finns ju extremt få med så jämnhöga siffror på allt!
Haha, jämn var ordet. Jag har gjort om kombinationen och ser framför mig en ännu bättre fullträff :o:angel::D
Vill ju åldra ett sto som jag kan betäcka nu
:bump:

Det är ändå lite fint när man vaknar för 2453 gången klockan 02.50 pga småbarn som väcker en och diverse gravidkrämpor och ser att @Trott postat i tråden några minuter tidigare ❤️

Det är inte ofta jag blir besviken över att det ska bli ett sto men nu när Idunn bakar ett tredje sto, helsyskon till Ilm och Urdr, så hoppades jag på en lika fin helbror men men.... Blir den lika bra som syskonen så borde det inte vara något problem att sälja

:nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Nu skriver jag innan jag hinner ångra mig, men jag tror nog att jag eventuellt ska sälja två av mina favorithingstar. :nailbiting:

Islandshingsten Rörik - star och proven. GP 591, 4 VG och resten G. Dubbelt anlag för SW1. https://www.horsereality.com/horses/136017/rorik

Och - jag vet inte om jag kommer att klara det här - älskade welshhingsten Springtrap. GP 643, 5 VG och resten G. RN. Jag vet inte om jag kan skilja mig från honom, men han är ju släkt med både Lancer och Gaster (den senare är hans son), och när jag nu kollade igenom alla mina stoföl så är ju nästan alla efter någon av dessa. :ohttps://www.horsereality.com/horses/226915/springtrap
Sååå, intressekoll i alla fall. Men OM Springtrap säljs så kräver jag förstatjing om han ska säljas vidare i framtiden!

Senast ändrad:
Ljósfaxi har blivit vuxen. Jag har ju i stort sett givit upp på mina islandshästar (eftersom GPn i 9 av 10 fall blir brutalt mycket sämre än båda föräldrarna) och har bara två ston kvar, men Ljósfaxi var så söt som föl så jag var tvungen att behålla honom (fast han är säkert till salu till rätt hem :angel:). Dessutom är han det där undantaget, där hans GP faktiskt råkar vara högre än både mammas och pappas!

https://www.horsereality.com/horses/404113/ljosfaxi
GP 596, 6 VG och 8 G. E/e A/a Z/z.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
14 061
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 470
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 829
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 340
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka