Ok jag är inne nu@Riru har en till dejt till Kalanchoe.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok jag är inne nu@Riru har en till dejt till Kalanchoe.![]()
Jag finns också i afrika, tycker det är bra att man får en enkel start i spelet, men lite tråkigt för det är nästan ingen som köper hästar i foundation eller market.Jag börjar ångra lite att jag valde afrika.. Nästan ingen konkurrans alls i tävlingarna, nästan inga som anmäler till conf.shows. Jag har alltså ingen aning hur bra eller dåliga mina hästar egentligen ärEnda trösten är väl att det hittills alltid varit någon av mina trak som blivit dc på varenda utställning.. Fast det kan ju bero på att jag nästan är ensam och anmäler 40 st i ett svep
![]()
åh, vad spännande!i butiken
Ok jag är inne nuÄr du?
Självklart@Shaggy - när du är inne undrar jag om jag får tigga till mig HRC-pris på Scripus?
@inverterad Nu har jag ett sto som skullevilja träffa Yatare till Bukepris om det går bra?![]()
Skimmel är ju jättefint!@Asko, idag kom mitt Helixfölhttps://www.horsereality.com/horses/510032/foal-doe-510032
Tyvärr ärvde han inga VG men Helix förbättrade mammans GP med hela 21pSkimmel såklart men det kan jag leva med. Vilken gren tycker ni att jag ska välja till honom sen? Jag har inte satt mig in i hur man räknar utan bara valt efter breeders advice typ. Mamman gör ganska bra ifrån sig i ft men det är ju mest lotteri.
Blev distraherad, men nu kanske (om du är där) annars får det bli senare ikväll eller nåt.Japp! Nu?
Blev distraherad, men nu kanske (om du är där) annars får det bli senare ikväll eller nåt.![]()
Tack! Vad snällt!Ändrar direkt!
Kollade snabbt, han har 5 G+@Asko, idag kom mitt Helixfölhttps://www.horsereality.com/horses/510032/foal-doe-510032
Tyvärr ärvde han inga VG men Helix förbättrade mammans GP med hela 21pSkimmel såklart men det kan jag leva med. Vilken gren tycker ni att jag ska välja till honom sen? Jag har inte satt mig in i hur man räknar utan bara valt efter breeders advice typ. Mamman gör ganska bra ifrån sig i ft men det är ju mest lotteri.
Brukar alltid mata och ta hand om hästarna innan de tränas oavsett föl eller vuxen, inbillar mig att de gör sämre ifrån sig annars och att jag e taskigÄr det fler än jag som har små egna knep som egentligen är helt osanna men där det känns som att det funkar?För mig är det så med utställningarna. Om jag anmäler jag dålig häst först och sen en bra direkt över så får den över högre poäng än om jag anmäler flera bra på rad. Och har jag en ganska dålig häst så anmäler jag den först, för om jag anmäler den efter en bra så får den urdåligt..
![]()