Horse Reality VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag börjar ångra lite att jag valde afrika.. Nästan ingen konkurrans alls i tävlingarna, nästan inga som anmäler till conf.shows. Jag har alltså ingen aning hur bra eller dåliga mina hästar egentligen är :( Enda trösten är väl att det hittills alltid varit någon av mina trak som blivit dc på varenda utställning.. Fast det kan ju bero på att jag nästan är ensam och anmäler 40 st i ett svep :angel:
Jag finns också i afrika, tycker det är bra att man får en enkel start i spelet, men lite tråkigt för det är nästan ingen som köper hästar i foundation eller market.

Jag börjar snart grina. Det har fötts 12 föl idag. Varför var alla tvungna att komma samma dag :arghh: Nu har jag 13 märrar att betäcka hur ska det kunna bli bra?

@Asko, idag kom mitt Helixföl :love:https://www.horsereality.com/horses/510032/foal-doe-510032

Tyvärr ärvde han inga VG men Helix förbättrade mammans GP med hela 21p :banana: Skimmel såklart men det kan jag leva med. Vilken gren tycker ni att jag ska välja till honom sen? Jag har inte satt mig in i hur man räknar utan bara valt efter breeders advice typ. Mamman gör ganska bra ifrån sig i ft men det är ju mest lotteri.
Skimmel är ju jättefint! :mad::p
Men vad bra GP han fick! En riktig höjare :d:up: hoppas att det går så för mina föl också! Har du kollat confotexten efter VG text? Då är det åtminstone G+. Jag kan kolla vilken gren som skulle passa honom bäst i mitt Excel dokument men det får isåfall bli på fredag.

@Asko, idag kom mitt Helixföl :love:https://www.horsereality.com/horses/510032/foal-doe-510032

Tyvärr ärvde han inga VG men Helix förbättrade mammans GP med hela 21p :banana: Skimmel såklart men det kan jag leva med. Vilken gren tycker ni att jag ska välja till honom sen? Jag har inte satt mig in i hur man räknar utan bara valt efter breeders advice typ. Mamman gör ganska bra ifrån sig i ft men det är ju mest lotteri.
Kollade snabbt, han har 5 G+ :up:

Tillägg: taggar @Hedinn också om du är intresserad.

Är det fler än jag som har små egna knep som egentligen är helt osanna men där det känns som att det funkar? :D För mig är det så med utställningarna. Om jag anmäler jag dålig häst först och sen en bra direkt över så får den över högre poäng än om jag anmäler flera bra på rad. Och har jag en ganska dålig häst så anmäler jag den först, för om jag anmäler den efter en bra så får den urdåligt.. :D
Brukar alltid mata och ta hand om hästarna innan de tränas oavsett föl eller vuxen, inbillar mig att de gör sämre ifrån sig annars och att jag e taskig:angel::D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
14 061
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 470
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 830
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 360
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Födda 2022