HorseReality del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaså
Iom att reiningen inte fungerar så blir det ju bara gissningar. Den ligger långt efter Quartrarna men det gör ju allt så. Exteriören är ju inte den mest lysande men färgen kan vara intressant. Jag tycker rent generellt att mustanger känns som lotteri men sen är de ju så fint ritade så man vill ju ha några bara för det.
så det är quarter man ska ha för att ha största möjliga vinstchans?
Ja, jag tyckte den var lite intressant för färgen, men å andra sidan så finns det säkert massor med liknande hingstar på market
 
Jag har 3 ston som ännu inte fölat idag som de ska. Skulle titta till dom en sista gång nu och 2 av dom säger giving birth. Skönt att nästa halvtimmestick kommer om 2-3 minuter...
 
Jaså

så det är quarter man ska ha för att ha största möjliga vinstchans?
Ja, jag tyckte den var lite intressant för färgen, men å andra sidan så finns det säkert massor med liknande hingstar på market
Reining är i dagsläget totalt lotteri så det spelar ingen som helst roll vilken ras eller vilka siffror de har. Quarters ligger ofta över 80 i snitt för reining men, som sagt, det är lottning vem som vinner. Det kan ju hända att det ändras och då får mustangerna svårt att hävda sig.
 
Reining är i dagsläget totalt lotteri så det spelar ingen som helst roll vilken ras eller vilka siffror de har. Quarters ligger ofta över 80 i snitt för reining men, som sagt, det är lottning vem som vinner. Det kan ju hända att det ändras och då får mustangerna svårt att hävda sig.
Gud vad tråkigt. Mina placerar sig ofta, men det har nog snarare med antalet deltagare att göra.

Reining är dock ingenting jag satsar på utan mustangerna är mer något jag plockat på mig för att använda mina wt

Däremot är jag sugen på en ras som tävlar hoppning utöver mina dressyrhästar , har två oldieföl från foundation för hoppningen . Vilka andra raser ska man satsa på?
 
Gud vad tråkigt. Mina placerar sig ofta, men det har nog snarare med antalet deltagare att göra.

Reining är dock ingenting jag satsar på utan mustangerna är mer något jag plockat på mig för att använda mina wt

Däremot är jag sugen på en ras som tävlar hoppning utöver mina dressyrhästar , har två oldieföl från foundation för hoppningen . Vilka andra raser ska man satsa på?
Ja det är lite segt. Reining är nog min "sämsta" gren sett till antalet placeringar men i Europa är det ju galet många starter så inte så konstigt. Mustangerna brukar kunna gå bra i endurance annars.

Oldies och trakheners känns ju som de givna svaren. Trakheners har lite högre gren-gp ofta men många vittnar om att oldiesarna ändå hävdar sig bra. Jag har bara trakheners där.
 
Reining är i dagsläget totalt lotteri så det spelar ingen som helst roll vilken ras eller vilka siffror de har. Quarters ligger ofta över 80 i snitt för reining men, som sagt, det är lottning vem som vinner. Det kan ju hända att det ändras och då får mustangerna svårt att hävda sig.
Det suger ibland, jag har ett par quarter hingstar med bra GP men de är inte alls poppis eftersom de är i princip värdelösa med sina låga confon. Men samtidigt är det rätt skönt att kunna klicka sig in på en gren och bara klicka i alla hästar utan att tänka på träningen :p Och så vinner ens hästar ibland då åtminstone :angel:
 
Det suger ibland, jag har ett par quarter hingstar med bra GP men de är inte alls poppis eftersom de är i princip värdelösa med sina låga confon. Men samtidigt är det rätt skönt att kunna klicka sig in på en gren och bara klicka i alla hästar utan att tänka på träningen :p Och så vinner ens hästar ibland då åtminstone :angel:
Jag har två ston med 12G och hyfsat GP så för mig får de gärna "laga" reiningen. Prestationsavel är ju roligast.
 
GP727 och 3VG resten G :love:

Screenshot_20190327_230055_com.android.chrome.jpg
 
Huh. Jag har levelat upp på ett par av mina hästar och ett par av träningsrutorna har då varit klara och fulltränade.
Jag trodde att jag såg fel första gången men andra gången så såg jag tydligt att två rutor var redan färdiga när hästen gick upp till nästa nivå.
Weird.
 
Huh. Jag har levelat upp på ett par av mina hästar och ett par av träningsrutorna har då varit klara och fulltränade.
Jag trodde att jag såg fel första gången men andra gången så såg jag tydligt att två rutor var redan färdiga när hästen gick upp till nästa nivå.
Weird.
Det har hänt en av mina hästar också.
 
@Iamia få rja glåna Thornbush dancer till ett av mina ston? Kanske lite hög GP skillnad men precis fått en unge som plussat sin GP rätt bra
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 877
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 384
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 269
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 741
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Det här med klädsel
  • Vårföräldrar 2024
  • Köpa hus

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp