"tyvärr" inte, då hade jag varit mer uppmärksam innan jag köpteSheella?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"tyvärr" inte, då hade jag varit mer uppmärksam innan jag köpteSheella?
Ja jag blev lite sugen ändåMen åh vad bra! Den borde man ju kunna kläcka ut ett föl över GP 700 med![]()
@Riru jag skulle vilja ha en dejt med din rabi-at (glömt vad han heter) om du är inne ikväll![]()
Ja jag blev lite sugen ändåMem bara 1 hrc? Du kan få pengarna tillbaka!
Nu så! Blev upptagen. Tack!Ok! Har ändrat
Köpte för övrigt idag ett sto från @Trott som har mor och farföräldrar från Australien tror jag det var. Blev att testa såklart![]()
Fick ett "toppenföl" idag där föräldrarna är halvsyskonhttps://www.horsereality.com/horses/639887/foal-doe-639887
Bara 9 A![]()
Ja, nu vill jag ju spara nästan bara för detMen så mycket vitt![]()
Ja, nu vill jag ju spara nästan bara för detJag brukar tänka att det är synd att dom hästar som har mycket vitt oftast är dåliga också
![]()
Haha jag lyckades trycka mig in på honom precis när du ändrade. Har missat ditt inlägg då jag suttit och tryckt refresh för en LFG. Vi tar det imorgon@Shaggy jag antar att jag var för sen och du redan dragit härifrånVi får försöka imorgon igen för nu måste jag sova.
Haha ja jag får lägga på någon av mina hingstar som har 6/7 VG så kanske det ordnar till sigJa så är det i princip alltid, du får avla bort det nästa generation, var ju ett sto![]()
Haha jag lyckades trycka mig in på honom precis när du ändrade. Har missat ditt inlägg då jag suttit och tryckt refresh för en LFG. Vi tar det imorgon
Måste precis dra, I eftermiddag passar bättreÄr du här nu?![]()