Yes!@Iamia Är du här?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yes!@Iamia Är du här?![]()
Äsch jag behöver inte direkt slänga in mer bland de 13,1 miljonerna. Utåt satte jag högt pris för jag tycker en 6 VG fölunge ska kosta men det här är en annan sak
Aww varför kunde inte den här killen bli bättre - han är så söt med sina vita fläckarhttps://www.horsereality.com/horses/635814/foal-doe-635814
Jag har som sagt inte bestämt mig än men jag noterar ditt intresseJag är sugen på första hingsten.
HOST... Jag råkade köpa en häst... med alldeles för låg GP...... men stammen var intressant. Funderar på om jag ska köra en rabicanokoll på henne med tanke på att hon har 4*Australien och 2* Sydamerika. @Riru vad tror du?
https://www.horsereality.com/horses/454620/aquilia
Jag inser att jag börjat bli lite bortskämd med fina föl och ändå vill jag ha mer8 föl födda redan idag varav 6 egentligen är keepers men det är ju omöjligt.
Funderar seriöst på skicka ett norman-sto på spa, hon blir DC på 86+ regelbundet..
Det här welshstoet hade väldigt tur i färglotteriet med CR Z och RN Cristal
Dessutom e Casper Vollmers och har HPA på mammas sida, så blir spännande och se vilken färg hon får som vuxen.
En G+ canter e Echo med rätt fin dressyrstats Tahoe
Sen drämde DH till med ett stoföl på 760
Dancing Caspara Tyvärr sämre strength än båda men så fin annars![]()
Oh my! Vilka föl du får!Jag inser att jag börjat bli lite bortskämd med fina föl och ändå vill jag ha mer8 föl födda redan idag varav 6 egentligen är keepers men det är ju omöjligt.
Funderar seriöst på skicka ett norman-sto på spa, hon blir DC på 86+ regelbundet..
Det här welshstoet hade väldigt tur i färglotteriet med CR Z och RN Cristal
Dessutom e Casper Vollmers och har HPA på mammas sida, så blir spännande och se vilken färg hon får som vuxen.
En G+ canter e Echo med rätt fin dressyrstats Tahoe
Sen drämde DH till med ett stoföl på 760
Dancing Caspara Tyvärr sämre strength än båda men så fin annars![]()