HorseReality del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Säljer av mina friesers om någon håller på med dem här :)
27884

Bättre sent än aldrig, men nu på morgonen har jag roat mig med att kolla confotexterna och leta G+ (hittade @Shaggy s lista i någon gammal tråd :D ) och vilken skillnad det gör i hur jag värderar hästarna. Nu har nån häst som jag tyckt varit skit gått till helt ok i mina ögon, och hästar som jag tyckt varit bra blev helt plötsligt riktigt bra :laugh:

Jag har dock inte fattat vilken mening som neck hör till.

Jag inser att jag börjat bli lite bortskämd med fina föl och ändå vill jag ha mer :o 8 föl födda redan idag varav 6 egentligen är keepers men det är ju omöjligt. :meh: Funderar seriöst på skicka ett norman-sto på spa, hon blir DC på 86+ regelbundet.. :(

Det här welshstoet hade väldigt tur i färglotteriet med CR Z och RN Cristal
Dessutom e Casper Vollmers och har HPA på mammas sida, så blir spännande och se vilken färg hon får som vuxen.

En G+ canter e Echo med rätt fin dressyrstats Tahoe

Sen drämde DH till med ett stoföl på 760 :bump:
Dancing Caspara Tyvärr sämre strength än båda men så fin annars :love:

Jag inser att jag börjat bli lite bortskämd med fina föl och ändå vill jag ha mer :o 8 föl födda redan idag varav 6 egentligen är keepers men det är ju omöjligt. :meh: Funderar seriöst på skicka ett norman-sto på spa, hon blir DC på 86+ regelbundet.. :(

Dessutom e Casper Vollmers och har HPA på mammas sida, så blir spännande och se vilken färg hon får som vuxen.

Vilket norman sto?

Oh my! Vilka föl du får! :love: Den där med superGPn påminde mig om att komma ihåg DH när det blir dags med passande sto. :angel:

Jag har helt lagt mig av att sälja... känns så mycket lättare att bara skicka på semester istället för att försöka sälja bra hästar till spottstyvrar efter flera vändor på marknaden. Vill egentligen bara sälja till Bukemaffian känns det som. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
14 087
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 536
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 850
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 399
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31