HorseReality del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså när jag vaknade tjugo över fem i morse och kikade in på pållarna via mobilen blev jag helt bestört. Hade inte ens börjat spela den första april tror jag så jag hade helt missat att det skulle komma ett skämt och min första tanke var att de upptäckt att jag spelar dotterns konto ibland också och det här var straffet för att de anser att jag fuskar. :D
Gick in och skulle jobba på ridskolan och såg att mina fyra hästar som inte fått mat och vatten på evigheter var käpphästar. Var helt övertygad om att de blev så när de dog. Skulle genast in här och berätta. :D

Gick in och skulle jobba på ridskolan och såg att mina fyra hästar som inte fått mat och vatten på evigheter var käpphästar. Var helt övertygad om att de blev så när de dog. Skulle genast in här och berätta. :D
Det hade varit något! :rofl:

Obs, än så länge dör hästarna i spelet endast av ålder. Inte av misskötsel eller sjukdomar/skador.

O_o:rofl::rofl::rofl:
28004

Jag lånar kära törnis ord - Kaoozz! :rofl::p

Jag blir så sugen på att ha en avlång gif på presentationen där en av käpphästarna typ galopperar (typ vickar fram) längs sidan :love: om jag bara kunde göra en ordentlig gif... :cautious:

Med den där uppdateringen de håller på med så ser det ut som om jag har blivit något konstigt tribute-band till valfri 80-tals rock :laugh:
hr.webp

• Haha
Reactions: Laa
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
14 061
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 470
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 829
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 340
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka