Just det. Uppdateringar idag.De håller på med uppdateringar, så det lär fixas snart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just det. Uppdateringar idag.De håller på med uppdateringar, så det lär fixas snart.
Gick in och skulle jobba på ridskolan och såg att mina fyra hästar som inte fått mat och vatten på evigheter var käpphästar. Var helt övertygad om att de blev så när de dog. Skulle genast in här och berätta.Alltså när jag vaknade tjugo över fem i morse och kikade in på pållarna via mobilen blev jag helt bestört. Hade inte ens börjat spela den första april tror jag så jag hade helt missat att det skulle komma ett skämt och min första tanke var att de upptäckt att jag spelar dotterns konto ibland också och det här var straffet för att de anser att jag fuskar.![]()
Åååh jag älskar't!Tänkte att jag skulle spara lite av de kreativa käpphästarna så skapade lite. Hade gärna tagit med fler men det blev rätt trångt redan där.
Visa bifogad fil 28002
Det hade varit något!Gick in och skulle jobba på ridskolan och såg att mina fyra hästar som inte fått mat och vatten på evigheter var käpphästar. Var helt övertygad om att de blev så när de dog. Skulle genast in här och berätta.![]()
Ropade du på mig?Med den där uppdateringen de håller på med så ser det ut som om jag har blivit något konstigt tribute-band till valfri 80-tals rock
Visa bifogad fil 28010
Du har ju dock legit bra namn, mitt ser mer ut som någon halvkass svengelska som försöker sjunga ScorpionsRopade du på mig?
Tillägg: (Alla mina hästars namn är ju tributes till rockband)
Du har ju dock legit bra namn, mitt ser mer ut som någon halvkass svengelska som försöker sjunga Scorpions![]()
Inte mycket ben att dressyra medJag garvar röven av mig åt mina käpphästar som står i dressyrarena och ser förvånade ut!
Visa bifogad fil 28015
Va?? Jag hoppas inte!Verkar som namngrejen kommer bli kvar?