Horsereality IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
:laugh:
Får väl erkänna att mina hästar inte alltid ser ut så :angel: Men det går :D
Nä, jag kommer definitivt inte orka hålla ordning på det där, generellt får de liksom två omgångar träning av mig per dag, så träna 100% energi åt gången är en bra grej :rofl: Men vi kan ju lägga till det som alternativ för den som orkar... :D
 
Nån som vet om man kan ändra språk på paypal? Vill kunna köpa DP men jag fattar inte finska... även om jag loggar in på engelska sidan så ändrar det till finska när jag är inloggad.
 
Jepp, Saliha.

De, för mig kända, ursprungen är:
Jalal, Asya och Saliha från Australien.
Yameen, Shayma och Nadiyya från Syd-Amerika
Och El-Marees och Dziwa från Afrika. Logiken säger att det borde finnas ett sto till från Afrika. Jag återkommer om det vid senare tillfälle ;D
Du säger alltså att mitt sto som gav leverflaxfuxen teoretiskt skulle kunna få rabicanobebisar med mitt (inte jättebra men sjukt snygga) nyförvärv...??! Hon är efter El-Marees. :eek:
 
Någon som har koll på om det kan vara stoet som är "dåligt" eller om det bara är hingsten spermakvalitet som avgör? Har en användare som betäckt sitt sto med en av mina hingstar 3ggr!, hon har alltså kastat två ggr med samma hingst och ger sig inte :o dessutom är stoet och min hingst halvsyskon :confused: och ingen av dem är sådär bra så man kan tycka att det är värt att inavla heller :confused:
 
Någon som har koll på om det kan vara stoet som är "dåligt" eller om det bara är hingsten spermakvalitet som avgör? Har en användare som betäckt sitt sto med en av mina hingstar 3ggr!, hon har alltså kastat två ggr med samma hingst och ger sig inte :o dessutom är stoet och min hingst halvsyskon :confused: och ingen av dem är sådär bra så man kan tycka att det är värt att inavla heller :confused:
Ny tråd, kopiera över ditt inlägg dit. :)
https://www.bukefalos.se/threads/horsereality-v.1477517/
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 753
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 907
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 409
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 739
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp