Horsereality IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså. De tre senaste fjordfölen (födda 23, 26 samt 29 januari) har varit hingstar, har haft 2 VG var samt 2 Average på Canter och Gallop (med texten 'Seems like you can keep his canter under control easily. xxx's gallop is under control and has some nice extended strides.') samt GP på 536, 540, 554. De går dessutom alla helt ok på utställning, de två äldsta har dragit in någon eller några Day Champion var och den yngsta kommer nog snart ikapp dom.

Olika mammor, olika pappor men väldigt lika resultat.

Så länge jag vinner utställningar med dom och jag inte behöver platsen till annat kan de väl få vara kvar antar jag men sen får jag väl se om någon kan tänka sig att köpa någon av dom innan det blir spabehandling, solsemester, strandbesök eller något liknande för dom.

VARFÖR KAN JAG INTE FÅ NÅGRA STOFJORDFÖL!!!! :(:(
 
@Elin_B Haha vad knäppt, så där är jag också. Har massor med onlinespelvänner från överallt i världen och det händer ibland att jag pmar nicket och frågar. Det är extra surt när man inte hört av någon man tyckte var kul på flera år, och så är det inte rätt person :p
 
Och så tränar du den gren med högst värde, helt enkelt? Skiljer det sig från infon i hästens bio?
Jag ser vilken gren som har högst värde och ja, jag tycker det rätt ofta skiljer sig mot rådet från uppfödaren. Sen väljer jag lite med hjärtat också, undviker vissa grenar och försöker även sprida ut lite så jag inte har för många som tävlar i samma klass samtidigt.
 
Undrar hur stor del av aktiva HR-spelare som utgörs av bukare... Inser när jag tittar igenom mina market-hästar att typ alla är uppfödda eller åtminstone avlade på av bukefolk nu när jag börjar känna igen era nick :laugh:

Jag tror att vi utgör en egen undergrupp. En samarbetsgrupp? Avelsklubb? Oavsett så har det blivit lite lätt så att många av oss kanske tenderar att prioritera buke-hästar i avel och hellre säljer till andra här än till random person som började spela dagen innan de köper hästen och sen aldrig loggar in igen (skulle det hänt mina hästar? Mer än en gång? Kanske?) Men det finns en del andra aktiva med :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 900
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 425
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 776
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 283
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV
  • Sojasås + katter

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp