Bukefalos 28 år!

Horsereality IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har börjat sälja av mina "dåliga" dressyrfriesers som är färdigtränade, dem hade ingen chans mot typ trakhener från början ens, och nu faller fitness så känns dags att släppa nu och leta bättre ston, men visst känns det lite det var dem första hästarna jag köpte när jag startade :nailbiting:
Om någon ramlar över (eller kanske själv har) trevliga Frieserston med hög gp (+590) och utan average så hojta :up:
 
Det tackar jag för :love:
Är nog mest ute efter att avla fram en riktigt bra tävlingshäst, det här med färger har jag inte förstått mig på :p
Då vet jag att det mesta av det jag ska sortera bort inte är något för dig ;) men jag har ett vuxet sto i åtanke, men hon har föl vid sidan och är nybetäckt där jag vill ha fölet, så det får vi diskutera vidare i spelet, om hon visar sig vara intressant för dig, och jag ska gräva bland unghästarna. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 151
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
61 685
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
64 725
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
60 589
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp