Bukefalos 28 år!

Horsereality IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hästen får ena av de två av varje förälder så under förutsättning att den andra föräldern inte har GG så går det alldeles utmärkt
Tack! Jag har försökt avla bort det där nedrans G/g med ett gäng g/g hingstar. Alla 4 föl har ärvt mammas G/g stå tänkte jag hade missat något.
det är bara att fortsätta och hoppas på bättre tur! :cautious:
 
Määäh hur länge ska mina shires vara fast på utställning? De har varit där i en och en halv dag nu. Stackars pållar.
 
Jag var ett smart nöt häromdagen och valde fel tävlingsinriktning till mitt hoppsto. Har nu fått sätta stopp på mig själv att ta några som helst långtgående beslut i spelet innan jag slutar feberyra :meh:
Jag fick i alla fall tre fina klabbe-stoföl idag, en med 6VG, de två andra hade GP över 650. :up:Och det behövs, ska byta ut en stor del av min sto-besättning för de med högre GP.
 
Jag var ett smart nöt häromdagen och valde fel tävlingsinriktning till mitt hoppsto. Har nu fått sätta stopp på mig själv att ta några som helst långtgående beslut i spelet innan jag slutar feberyra :meh:
Jag fick i alla fall tre fina klabbe-stoföl idag, en med 6VG, de två andra hade GP över 650. :up:Och det behövs, ska byta ut en stor del av min sto-besättning för de med högre GP.

Jag har bestämt mig för att sälja mitt sto med GP657 till förmån för sto-fölet jag fick efter din hingst förut, är det något du är intresserad av innan jag lägger ut på marknaden? :)
 
Jag är upptagen med tenta men såg att det kommit ett urgulligt litet föl. Tyvärr kommer den snart att få gå på slakt :angel:

Screenshot_20190116_125412.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 029
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
61 135
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
64 220
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
60 009
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundbeteende
  • Äter hundar småfåglar?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp