HorseReality XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ah, såg det nu... Funderar på hingst åt denna : https://www.horsereality.com/horses/566845/gorgonea-quarta

som jag köpte av @Riru och åldrade upp idag pga dåligt tålamod... Men vet inte vad jag ska betäcka med. Funderar på El Marees/Dziwa-hingsten men vet inte om det finns nåt roligare. Får kanske leta lite i avkommelistorna från foundationhästarna helt enkelt.
Jameel eller Aaliyah i Nord-Amerika är bärare, så orkar du gräva i deras avkommelistor kanske du hittar något roligt?
 
29!!! Var det så många. Du kan göra en till om du vill för att få det jämnt ;)
Menar du att det inte har märkts att jag knackat på lite allt som oftast? ;)
Hade jag haft någon som var tom så... :rofl:

Men sen är det ju inte säkert att alla behåller sin dräktighet (ja Pavulon, jag tänker på dig :meh: tredje gången gillt var det ju *håller tummarna* ).
 
Menar du att det inte har märkts att jag knackat på lite allt som oftast? ;)
Hade jag haft någon som var tom så... :rofl:

Men sen är det ju inte säkert att alla behåller sin dräktighet (ja Pavulon, jag tänker på dig :meh: tredje gången gillt var det ju *håller tummarna* ).
Han blir kvar ett par dagar till, så chansen finns ;). Vill ha 25 strån i frysen och det måste blivit något fel med nerräkningen på honom för jag har inte kunnat plocka på flera dagar.
 
  • Gilla
Reactions: Laa
Han blir kvar ett par dagar till, så chansen finns ;). Vill ha 25 strån i frysen och det måste blivit något fel med nerräkningen på honom för jag har inte kunnat plocka på flera dagar.
Then I’ll be back! Jag har ett sto jag grämt mig lite över att hon skulle missa deadlinen ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 813
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 120
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 535
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 137
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp