HorseReality XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inget minne av att jag sett någon sådan. Jag har inavlat Altin (ungen ej född) men nej tror inte det. Vill du testa att inavla Yagmur så är Vǫr u henne. Hon avlas just nu mot Asdon

Fölet till stoet som säljs är inavlat med Taskin och Yagmur, var därför jag blev lite nyfiken :angel:
Äsch jag köpte..
 
Jag är för girig för det. Tänk om den blir rabicano eller bärare, med den confon. Då vill ju jag ha den :angel::laugh:
Den här ungen går att reservera enligt inlägg i chatten. I den finns Europa (Asdon), Afrika, SydAmerika och Nordamerika representerat. Stor nackdel med den dock den är ev. skimmel
Tänk sån tur att stallet är döfullt så jag kan shoppa åt andra :D
 
Argh, för er info så är det svårt att hitta en bra körhäst hos cleveland bays som inte har Royston Rules Alone i stamtavlan :p
 
Men alltså, jag testar ju massor med hästar, skulle det vara nåt konstigt med att testa denna då? :D Varför skulle den inte testas menar jag.
Det undrar jag också men jag säger inget. Vill folk dra långsökta slutsatser så är det upp till dem.
 
Den här ungen går att reservera enligt inlägg i chatten. I den finns Europa (Asdon), Afrika, SydAmerika och Nordamerika representerat. Stor nackdel med den dock den är ev. skimmel
Tänk sån tur att stallet är döfullt så jag kan shoppa åt andra :D

Ja är den skimmel så vill jag inte ha den, kanske därför det inte testats för..
Haha mitt stall lyckas alltid bli överfullt under natten trots att jag rensat dagen innan :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 802
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 111
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 528
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 125
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp