HorseReality XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fastnade i att svara en spelare som skrivit ett meddelande till mig. Hon klagade på att jag bara tog betalt i DP på mina hingstar. Men nu kanske? :)
Tack snälla!

Det där har diskuterats i en av chattarna. Några verkade väldigt provocerade av bara DP avgift och att det var missunsamt mot andra spelare. Skitsamma om hingsten får 1000+ avkommor typ..
 
Ja är den skimmel så vill jag inte ha den, kanske därför det inte testats för..
Haha mitt stall lyckas alltid bli överfullt under natten trots att jag rensat dagen innan :cautious:
Du kan ju be om att det testas. Är ju så svårt att se på de där ljusa krakarna
 
Är här nu @Riru !

Aphodiini låg uppe för stud nu men utan möjlighet att välja betalmetod :confused:
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20190420-090403.png
    Screenshot_20190420-090403.png
    92,4 KB · Visningar: 6
Tack snälla!

Det där har diskuterats i en av chattarna. Några verkade väldigt provocerade av bara DP avgift och att det var missunsamt mot andra spelare. Skitsamma om hingsten får 1000+ avkommor typ..
Ja för man behöver ju sååå mycket mer HRC eller inte. Tyvärr är det ju även så att om folk får betala DP så tänker de sig för lite mer. Jag är rätt trött på 8G 3A 1BA ston med max 72 på utställning som folk tror är något att använda i aveln. Mina hingstar är liksom inte magiker. Sen är det se där som betäcker sina 620 ston med 675 hingst och tror att resultatet ska bli bra.
Jag har för övrigt en som frågat om h*n får använda en av min hingstar för HRC. Jag svarade ärligt att det beror på vad det är för sto. Tillbaka fick jag en lista på 8 ston. Alltså visst kan h*n få rabatt på ett eller två ston men ÅTTA. Stona var bra (några med lite låg GP) men.... Jag har skjutit på svaret för jag vet inte vad jag ska svara.
 
Tack snälla!

Det där har diskuterats i en av chattarna. Några verkade väldigt provocerade av bara DP avgift och att det var missunsamt mot andra spelare. Skitsamma om hingsten får 1000+ avkommor typ..

Ja, jag känner mig lite som en snål och elitistisk jäkel. :cautious:

Men DP är ju faktiskt det enda jag behöver i spelet och jag vill begränsa antalet föl efter mina hingstar lite. Och massa spelare använder mina hingstar för DP. Jag svarade också henne att om hon har ett BRA sto som skulle passa perfekt till någon av mina hingstar så går det ju att skicka ett meddelande med länk till stoet. Om de verkligen passar bra ihop kan jag ju göra undantag... :angel: Är jag en hemsk människa nu? :nailbiting:
 
Ja, jag känner mig lite som en snål och elitistisk jäkel. :cautious:

Men DP är ju faktiskt det enda jag behöver i spelet och jag vill begränsa antalet föl efter mina hingstar lite. Och massa spelare använder mina hingstar för DP. Jag svarade också henne att om hon har ett BRA sto som skulle passa perfekt till någon av mina hingstar så går det ju att skicka ett meddelande med länk till stoet. Om de verkligen passar bra ihop kan jag ju göra undantag... :angel: Är jag en hemsk människa nu? :nailbiting:

Smakar det så kostar det, så gör det även IRL. Jag vill också ha en Tesla men inte mailar jag företaget och säger att dom är missunnsamma bilförare som bara vill betala med muffins.
 
Jag har ändrat till bara dp på vissa hingstar, det trillar in betäckningar ändå lite då och då. Man är bara barnslig om man tycker att det är att missunna andra som inte kan betala med det. Precis som att jag inte vill skänka bort bra hästar på marknaden vill jag inte skänka bort mina hingstar..
 
Alltså blev lite rörd nu... Har satt ett prefix (eller vad det heter när det sitter efter namnet) på mina egna uppfödningar. Såg en gammal häst i resultatlistan och kollade avkommorna. Av 3 som fötts hos mig hade jag skickat 2 till Gisela och en följde med stoet till nya ägaren.

Hen hade själv sökt upp och lagt in samma prefix igen efter att tecknen blivit kaos. :love: Gulle!
 
Alltså blev lite rörd nu... Har satt ett prefix (eller vad det heter när det sitter efter namnet) på mina egna uppfödningar. Såg en gammal häst i resultatlistan och kollade avkommorna. Av 3 som fötts hos mig hade jag skickat 2 till Gisela och en följde med stoet till nya ägaren.

Hen hade själv sökt upp och lagt in samma prefix igen efter att tecknen blivit kaos. :love: Gulle!

Själv lyckades jag med konststycket att av misstag lägga in mitt prefix på en av de två (tror jag) hästar jag faktiskt köpt, det blev så i bara farten när jag försökte städa upp all röra efter teckenkaoset. :p
Dessutom ett sto jag köpte av @Iamia , hoppas hon inte märkte något, blir lite skamsen när jag tänker på det. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 802
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 101
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 522
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 092
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp